Jump to content

Casing the juwel strore


giogta5

Recommended Posts

Weet iemand waar je die fabriek van Lester kan vinden bij de missie die in de titel staat.

Ik krijg altijd een bericht van Lester maar wat moet ik dan doen.

Ik heb dan de zaak bekeken en foto's gemaakt

Bewerkt: door giogta5
Link to comment
Delen op andere websites

De SnapMap van Asphyxiated klopt niet, hij staat 1 brug noordelijker. De foto van het gebouw is wel correct.

http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=V_L&title=&set=746,594

Maar goed ... nu heb je het gebouw gevonden, maar dan? Nou ... dan ga je naar binnen door de voordeur en loop je de trap op. Eenmaal boven aangekomen start een cutscene en de missie. ;)

Bewerkt: door FcUtreg4Life
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Nadat je bij Lester thuis geweest bent,

krijg je de opdracht nieuwe kleren te kopen (shorts + vest) en naar het LifeInvader kantoor te gaan.

Daar aangekomen moet je eerst zo'n dwaas helpen van z'n spam af te komen, vervolgens plant je 'n bom in het prototype van LifeInvaders nieuwe telefoon.

Hierna ga je naar huis, schopt Stacey de kamer uit, zet de tv op 'n ander kanaal en wacht tot die LifeInvader gast z'n telefoon pakt.

Op dat moment bel je hem op, en BOEM

Als je dat gedaan hebt, dan bel je automatisch Lester, die je verteld 'n pak aan te trekken en hem op te zoeken in z'n naaiatelier.

Daar aangekomen, ga je naar binnen, de trap op, en de missie gaat van start.

Je rijd samen met Lester naar de juwelier, maakt binnen en op het dak wat fotootjes en rijd weer terug alwaar je je plan maakt.

Als je kiest voor de SMART WAY, dan moet je 'n busje stelen en deze parkeren in het tunneltje nabij het naaiatelier en je moet 'n koffertje met gas stelen die je binnen in het atelier aflevert. Bij de LOUD WAY moet je 'n SWAT busje beroven van hun Carbine Rifles en terugkeren naar A: het tunneltje of B: het naaiatelier.

Deze voorbereidingen worden op de kaart aangeduid met Hs

Zodra je dit gedaan hebt, start automatisch de overval.

Bewerkt: door FcUtreg4Life
Link to comment
Delen op andere websites

Maar deze missie hoort al gedaan te zijn wanneer je Casing the Jewelry Store hebt afgewerkt, dus mijn vraag is: Waar zit je nu exact? Je hebt hoogstwaarschijnlijk enkele Heist-missies te gaan, is het niet?

Nou ik heb nog niet eens overvallen en ik kom maar niet verder bij het gedeelte van de kleding.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoezo kleding? Je hebt Casing the Jewelry Store al gedaan, dus kleding heeft er nu niks meer mee te maken, jij moet nu hoogstwaarschijnlijk enkele Heist-missies doen, aangegeven door een "H" op de map en afhankelijk van de keuze die je hebt gemaakt zijn ze op andere locaties en houden ze wat anders in.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoezo kleding? Je hebt Casing the Jewelry Store al gedaan, dus kleding heeft er nu niks meer mee te maken, jij moet nu hoogstwaarschijnlijk enkele Heist-missies doen, aangegeven door een "H" op de map en afhankelijk van de keuze die je hebt gemaakt zijn ze op andere locaties en houden ze wat anders in.

Maar ik zie geen enkele H in mijn map staan.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...