Jump to content

Wat is jouw favoriete GTA-stad?


TekaLoca

Wat is jouw favoriete GTA-stad?  

41 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat is jouw favoriete GTA-stad?

    • Londen ('61 & '69)
      0
    • Liberty City (GTA1)
      0
    • Vice City (GTA1)
      0
    • San Andreas (GTA1)
      0
    • Liberty City (uit het III-era)
      0
    • Vice City (uit het III-era)
      10
    • Liberty City (GTA Advance)
      0
    • Liberty City (uit het IV-era)
      10
    • Los Santos (uit het V-era)
      10
    • Anywhere, USA (GTA2)
      0
    • Liberty City (Chinatown Wars)
      0
    • San Fierro (San Andreas, III-era)
      1
    • Las Venturas (San Andreas, III-era)
      3
    • Los Santos (San Andreas, III-era)
      5


Recommended Posts

Vice City uit het III-era vind ik de leukste map om te spelen. San Andreas is natuurlijk een stuk groter en heeft ook een groot open bos en bergen, maar aangezien we alleen voor lose steden kunnen kiezen kies ik voor VC. GTA VC was echt iets nieuws voor mij. Het was dan ook meteen mijn eerste GTA. Je kon elke auto stelen, en er stonden door de map heen altijd unieke stunt jumps. Zo heb je bijvoorbeeld de grote trap bij de ammunation in downtown, en dicht bij sunshine auto's kon je met je voertuig over woningen heen vliegen. Daarnaast vind ik de setting nog altijd heel mooi. Een zonnig, bijna tropisch eiland in het midden van de oceaan.

Zo, na dit allemaal getypt te hebben heb ik weer zin om GTA VC op te starten. ^_^

ik ben het helemaal met je eens. Ennu....daarom heb ik pas gelden de ps2 weer aangesloten en gta VC erin gestopt :puh:
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 35
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TekaLoca

    4

  • mekane

    2

  • Guardian1980

    2

  • FcUtreg4Life

    2

Voor mij zeker weten Liberty City uit de IV-era.

Velen denken nu waarschijnlijk "daar komt Jacky, open deur.." en toch, voor wie het nog niet weet: :D Die stad zit propjevol interieurs waar je in de multiplayer zo naar binnen kan wandelen. Dat maakte het voor mij het ultieme gevoel van vrijheid. GTA V is zeker prachtig, zowel op grootte als qua "look 'n feel", echter er gaan zo verdomd weinig deuren open.. :erm: GTA IV daarintegen telt meer dan honderd interieurs, en ook al lijken sommigen verdraaid veel op elkaar (of zijn exact gelijk) het feit dat je in de TBOGT versie ongezien overal binnen kon sluipen gaf mij het ultieme GTA gevoel. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 3 years later...

Bump! :sigaar:

 

Zonder enige twijfel is Liberty City van GTA IV mijn favoriete GTA-stad. Ik heb het hier op het forum al vaker gezegd dat ik de sfeer echt super vond. Het verhaal en de sfeer in de stad waren een perfecte combinatie 

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Lastige keuze wel, ik heb toch Liberty City gekozen tijdens het IV-era. In mijn ogen toch een stad met veel karakter en een mooie setting. Het enige nadeel blijft toch wel dat er geen functionerend vliegveld in zat. 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...