Jump to content

Wat is jouw favoriete GTA-stad?


TekaLoca

Wat is jouw favoriete GTA-stad?  

41 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat is jouw favoriete GTA-stad?

    • Londen ('61 & '69)
      0
    • Liberty City (GTA1)
      0
    • Vice City (GTA1)
      0
    • San Andreas (GTA1)
      0
    • Liberty City (uit het III-era)
      0
    • Vice City (uit het III-era)
      10
    • Liberty City (GTA Advance)
      0
    • Liberty City (uit het IV-era)
      10
    • Los Santos (uit het V-era)
      10
    • Anywhere, USA (GTA2)
      0
    • Liberty City (Chinatown Wars)
      0
    • San Fierro (San Andreas, III-era)
      1
    • Las Venturas (San Andreas, III-era)
      3
    • Los Santos (San Andreas, III-era)
      5


Recommended Posts

Nadat ik (terecht) uit het topic gestuurd werd van Dotz (klik), leek het me wel een goed idee om hier een topic over te maken.

Dus wat is jouw favoriete GTA-stad? Stem in de poll en beargumenteer je keuze d.m.v. een post. :tu:

Alvast mijn favoriet (en waarom :puh:):

San Andreas vond ik het leukste om in te spelen. Het is groot, je gaat van een "hood" naar een gokstad, zo weer naar een boerendorpje en dan ga je weer naar het strand. Dat vond ik gewoon fijn :D
Haha, jij vroeg naar mijn mening hé :puh:

Kijk ik vind alle steden wel vet, maar elke keer om andere redenen. Vice City vind ik echt top omdat het zo'n tropisch sfeertje heeft (dat vind ik echt geweldig), het Liberty City van het III-era vind ik eerlijk gezegd wat tegenvallen maar het Liberty City van IV (en uitbreidingen) vind ik daarentegen ook weer echt top.

Maar het totaalplaatje van San Andreas past meer bij mij.

@Hieronder: LOL, sorry! Ik had het niet door.. Ik dacht, met die discussie van gisteren in de chat, dat je een topicje had geopend daarover. Mijn excuses boys!

*Zie je ergens een foutje in de poll of ontbreekt er volgens jou een stad, kan je me dat ook laten weten via PB :tu: *

Bewerkt: door TekaLoca
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 35
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TekaLoca

    4

  • mekane

    2

  • Guardian1980

    2

  • FcUtreg4Life

    2

San andreas want die stad is gewoon ja waar ik al me fantasieen in kan stoppen .. haha gewoon ja weetniet het is zo 'gangster achtig ' wat je hierboven al benoemde van the hood naar een gokstad dan naar een boerendorp en dan weer strand ja het is gewoon helemaal gaaf.

Vice city daarin tegen is ook een mooie stad mooi strand maar trekt me niet helemaal aan.. Liberty city lijkt een stad die heel grauw is zoals velen dat zo benoemen en er lijkt gewoon geen einde aan de stad te komen als je er eenmaal rijd en ik raak redelijk snel verdwaald terwijl als ik daarintegen bij gta sa door de stad rij dat ik dan wel alles makelijk vind.

Link to comment
Delen op andere websites

San andreas want die stad is gewoon ja waar ik al me fantasieen in kan stoppen .. haha gewoon ja weetniet het is zo 'gangster achtig ' wat je hierboven al benoemde van the hood naar een gokstad dan naar een boerendorp en dan weer strand ja het is gewoon helemaal gaaf.

Vice city daarin tegen is ook een mooie stad mooi strand maar trekt me niet helemaal aan.. Liberty city lijkt een stad die heel grauw is zoals velen dat zo benoemen en er lijkt gewoon geen einde aan de stad te komen als je er eenmaal rijd en ik raak redelijk snel verdwaald terwijl als ik daarintegen bij gta sa door de stad rij dat ik dan wel alles makelijk vind.

Goede argumenten. Maar je hebt volgens mij verkeerd gestemd in de poll. Daar heb je voor het San Andreas uit GTA1 gestemd, dat moet natuurlijk San Andreas zijn uit het III-era. Just saying :puh:

*Anywhere, USA (uit GTA2) en Liberty City (van Chinatown Wars) toegevoegd in de poll.*

Link to comment
Delen op andere websites

San andreas want die stad is gewoon ja waar ik al me fantasieen in kan stoppen .. haha gewoon ja weetniet het is zo 'gangster achtig ' wat je hierboven al benoemde van the hood naar een gokstad dan naar een boerendorp en dan weer strand ja het is gewoon helemaal gaaf.

Vice city daarin tegen is ook een mooie stad mooi strand maar trekt me niet helemaal aan.. Liberty city lijkt een stad die heel grauw is zoals velen dat zo benoemen en er lijkt gewoon geen einde aan de stad te komen als je er eenmaal rijd en ik raak redelijk snel verdwaald terwijl als ik daarintegen bij gta sa door de stad rij dat ik dan wel alles makelijk vind.

Goede argumenten. Maar je hebt volgens mij verkeerd gestemd in de poll. Daar heb je voor het San Andreas uit GTA1 gestemd, dat moet natuurlijk San Andreas zijn uit het III-era. Just saying :puh:

*Anywhere, USA (uit GTA2) en Liberty City (van Chinatown Wars) toegevoegd in de poll.*

kan je et ff change haha

Link to comment
Delen op andere websites

Lijkt wel heel erg op dit topic, met als grootste verschil dat de poll hier wat uitgebreider is.

Lijkt er idd op, maar is imo toch totaal anders. Hier heb ik m'n keuze bepaald door te kijken in welke stad ik al gamend de meeste lol heb beleefd. In mijn geval is dat Liberty City IV-era. In dat andere topic heb ik gekeken waar ik me het meest thuis zou voelen, en dat is juist Las Venturas.

Link to comment
Delen op andere websites

* Op advies van @FcUtreg4Life "San Andreas (uit het III-era)" opgesplitst in de 3 echte steden uit het spel, namelijk San Fierro, Las Venturas en Los Santos. *

Het beste is om jullie stemmen dus even te herzien en hopelijk staat nu alles wél correct :)

moet je dan ook niet alle dorpjes uit zowel SA als V doen? :7

(oh en Davis is ook een stad in LS, net als Compton in LA, waar het op gebaseerd is :puh:)

Link to comment
Delen op andere websites

Toch een competitie tussen Liberty City (IV) en San Fierro (SA) hier, gelijkaardig aan mijn twijfels bij mijn eigen topic. Op vlak van detail wint Los Santos in V wel, maar als stad op zich voelt het me te leeg, komt door dat centrum en San Fierro is dan weer een rommelachtige stad in San Andreas, hoewel aangenaam. Mocht SF een IV-era tegenhanger krijgen (zoals ik al ergens heb voorgesteld) dan zou deze wellicht winnen, maar nu blijft mijn stem voor Liberty City!

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom maak je in het IV-era wel onderscheid tussen de consoleversies (IV & Episodes) en de handheldversies (CTW) maar doe je dat bij het III-era niet? :N

Waarschijnlijk omdat er bij het III-era, behalve dan dat ze iets minder ver ontwikkeld zijn, in de basis geen verschil tussen de steden zit.

Maw: Liberty City in IV is compleet anders als LC in Chinatown Wars, terwijl Liberty City in III op 'n paar details na exact hetzelfde is als in Liberty City Stories.

moet je dan ook niet alle dorpjes uit zowel SA als V doen? :7

(oh en Davis is ook een stad in LS, net als Compton in LA, waar het op gebaseerd is :puh:)

1, Nee .... 'n dorp is nu eenmaal geen stad.

2, Als Davis idd op Compton gebasseerd is, dan is dat weliswaar 'n aparte stad, maar deze is verwoven met Los Santos, net als dat Alderney (Jersey City) dit is met Liberty City. Waar bij Alderney de grens nog duidelijk is, is deze bij Davis echter onzichtbaar en de meesten van ons zullen dit onderscheid dan ook niet maken. Zeker niet gezien het feit ze dit ook al niet doen met Alderney en Liberty City. Daarnaast worden beide steden in de game zelf ook niet als aparte stad aangeduid, daar waar dat met de drie steden in GTA San Andreas wel het geval is.

Bewerkt: door FcUtreg4Life
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...