Jump to content

Wat is jouw favoriete GTA-stad?


TekaLoca

Wat is jouw favoriete GTA-stad?  

41 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat is jouw favoriete GTA-stad?

    • Londen ('61 & '69)
      0
    • Liberty City (GTA1)
      0
    • Vice City (GTA1)
      0
    • San Andreas (GTA1)
      0
    • Liberty City (uit het III-era)
      0
    • Vice City (uit het III-era)
      10
    • Liberty City (GTA Advance)
      0
    • Liberty City (uit het IV-era)
      10
    • Los Santos (uit het V-era)
      10
    • Anywhere, USA (GTA2)
      0
    • Liberty City (Chinatown Wars)
      0
    • San Fierro (San Andreas, III-era)
      1
    • Las Venturas (San Andreas, III-era)
      3
    • Los Santos (San Andreas, III-era)
      5


Recommended Posts

  • Reacties 35
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TekaLoca

    4

  • mekane

    2

  • Guardian1980

    2

  • FcUtreg4Life

    2

Los Santos (uit het V-era)

Mijn keuze is gebaseerd op de ligging (mooi warm gebied met een mooi breed strand, omringt door bergen), en mijn fascinatie voor gangs komt ook goed tot zijn recht. Het is ook een mooi gezicht om vanuit de snelweg net buiten Los Santos naar de stad toe te rijden. Lekker door de wijken richting het centrum rijden, Heerlijk.(al mochten de gebieden rond het centrum wel wat groter zijn om meer het Los Angeles te creeren though). Dit is een verademing tegenover het grauwe Liberty City.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb weinig gezien van het 'nieuwe' Los Santos. Maar de stukjes die ik heb gezien van de stad waren wel gaaf, dus ik ga toch voor Los Santos uit GTA V ondanks dat ik het spel nog niet heb gespeeld.

Link to comment
Delen op andere websites

Ondanks dat Los Santos (GTA V) een bijzonder mooi vormgegeven stad is met veel variatie, ga ik voor het Liberty City van GTA IV. Ik ken er zo goed als elk steegje, iedere grasspriet. Het is een stad die leeft, ik zou bijna zeggen dat ik me er buitengewoon thuis voel. Los Santos vind ik op sommige momenten wat saai, hoewel ik moet toegeven dat ik er graag op vakantie zou gaan of er een tweede huis zou willen bewonen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Vice City uit het III-era vind ik de leukste map om te spelen. San Andreas is natuurlijk een stuk groter en heeft ook een groot open bos en bergen, maar aangezien we alleen voor lose steden kunnen kiezen kies ik voor VC. GTA VC was echt iets nieuws voor mij. Het was dan ook meteen mijn eerste GTA. Je kon elke auto stelen, en er stonden door de map heen altijd unieke stunt jumps. Zo heb je bijvoorbeeld de grote trap bij de ammunation in downtown, en dicht bij sunshine auto's kon je met je voertuig over woningen heen vliegen. Daarnaast vind ik de setting nog altijd heel mooi. Een zonnig, bijna tropisch eiland in het midden van de oceaan.

Zo, na dit allemaal getypt te hebben heb ik weer zin om GTA VC op te starten. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vermoed dat mijn keuze uit zal gaan naar Los Santos, uit GTA San Andreas. Mijn roots wat betreft GTA liggen in San Andreas en daardoor heb ik vooral aan Los Santos enorm goede herinneringen, met name aan het diverse (ook wat sfeer betreft) en kleurrijke Los Santos (en de daaromheen liggende dorpjes en gebieden). Kandidaat voor een competitie zou Liberty City (in het IV-era) kunnen zijn, maar ondanks het feit dat Liberty City ook een diverse stad is met vele uithoeken en steegjes (die ik lang niet allemaal ontdekt heb), staat het grijze een grauwe sfeertje aldaar mij een stuk minder aan. Een gevoelskwestie, wellicht. GTA V heb ik nog maar enkele keren gespeeld en alhoewel ik me daarmee wel een beeld kan vormen van de V-variant van Los Santos, acht ik dat niet genoeg om te oordelen of die daadwerkelijk beter is dan de III-era. Als ik GTA V op mijn PC kan spelen zal ik zien of mijn keuze nog bijgesteld wordt. hypocrite.gif

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
  • 2 weken later...

Los santos uit de III-era, wat had ie stad veel te bieden qua omgeving en activiteit, wat een sfeer zat in die stad hopelijk kan R* die sfeer 's terugbrengen in een game, V valt me zwaar tegen hoor als ik 'm vergelijk met San Andreas.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...