Jump to content

Jou droom auto.


iRico

Recommended Posts

Geen VAG? :puh:

Nope, daar moet ik je helaas in teleurstellen, sommige VAG's vind ik wel grappig, maar vind ze vaak te duf

Zal nooit mijn favoriete auto's worden ;)

En als ik dan moet kijken bij de VAG, zijn het toch vooral de oudere modellen, Golf IV/V R32, daarna is het he-le-maal niets meer, wie haalt het in zijn botte kop die heerlijke VR6 te vervangen voor een 4 pitter :duh:

De Renault Mégane RS staat ook erg hoog aangeschreven bij mij. Prachtige auto. :Y

Toevallig al wezen rondkijken naar eentje :$ Maar ik wissel dan wel erg vaak van auto :D(hoewel ik ook weer een erg mooie Impreza te koop zag)

ik heb eens in zo'n OPC astra gereden, wat me opviel was dat ie wat zwaar was, het is niet echt een sportwagen, meer een luxe GT, die vooral bedoeld is om ver te rijden, niet snel (alhoewel hij best vooruit wil)

Das toch erg raar, want die nieuwe Astra OPC komt erg goed uit de testen

Maarre, ik heb het idee dat we erg offtopic gaan en dit soort reply's eigenlijk in de Car Talk horen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • jobator

    4

  • GolfG60

    4

  • RustyRustler89

    3

  • Sir_Ballas

    2

En als ik dan moet kijken bij de VAG, zijn het toch vooral de oudere modellen, Golf IV/V R32, daarna is het he-le-maal niets meer, wie haalt het in zijn botte kop die heerlijke VR6 te vervangen voor een 4 pitter :duh:

Tja, milieu emissies he, de dood van atmosferisch plezier, ook BMW ruilt oa. de V10 in voor een geblazen motor.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...