Jump to content

[PS3] GTA: Online Meeting 14-02-2014 (20:00)


Michael

Recommended Posts

PS3 - GTAForum valentijnsdagbloedbad Meeting [14-02-2014 ] - 20:00

2v0k2a8.jpg

Valentijnsdag, een dag voor liefde, maar deze dag ook voor het Valentijnsdagbloedbad DLC van Rockstar Games. Ik kwam op het idee om een nieuwe meeting te organiseren in deze nieuwe thema. Natuurlijk gaan we er een leuke avond zoals alle andere meetings. Voor deze meeting hebben we wel een aantal kleine regels die het gezellig moeten houden in de sessie. :)

  • Het is niet toegestaan om mensen meerdere keren te vermoorden in Grand Theft Auto Online om hun plezier te bederven met deze meeting. Alhoewel in de naam zelf ook een bloedbad wordt genoemd, is het juist niet de bedoeling om steeds mensen te treiteren. Ook is het tijdens de meeting is het niet toegestaan om een Tank te bestellen bij Pegasus. Ook is het niet toegestaan om mensen op te blazen met je tank.

  • Als je ontdekt dat je niet mee kan doen met de meeting. Post dan gauw even een bericht in dit topic om dit zo snel mogelijk te laten weten. Het is geen enkel probleem om niet te komen. Het is natuurlijk wel fijn om het te weten, zo kunnen anderen ook met de meeting meedoen.

Wil jij een gezellige avond met andere forum leden hebben? Schrijf je dan nu in voor deze meeting. Geef even onderin je PlayStation Networknaam en als je een headset hebt. Ook zou het natuurlijk leuk wezen om met zijn allen even in de nieuwe kleren te komen, met uiteraard een nieuwe auto. Dit hoeft niet, maar het is wel een stukje dat het spelervaring verbeterd. De meeting zal richting 20:15 beginnen, wanneer iedereen in de sessie is.

De meeting zal eerst plaatsvinden in mijn huis, Richard Majestic. Ik zal iedereen uitnodigen om in mijn appartement te gaan. Degene die een whiskeytje, of een wijntje willen kunnen uiteraard een krijgen in mijn appartement. Ik hoop dat we met zijn allen een geslaagde, en gezellige meeting kunnen houden.

Ledenlijst:

[table=header]Gebruikersnaam|PlayStation Network naam|Headset

Asphyxiated|Mitchiem|Ja

Joriz|Joriz86|Ja

xCrazyShotgun|xCrazyShotgun|Ja

_Night-Men_|DeNeus21|Nee

tjarda1999|tjarda1999|Ja

ole23|grnlxx21342|Ja

Ezra24rct3|Ezra24rct3|Ja

Mrkwark|mrmark2|Nee

iRico|iRico-NL|Ja

nitivity|Nitivity|Ja

Finnboem|Finnboem|Nee

BoerDave|---|Ja

TheDutchWesley|TheDutchWesley|Ja

gortig|gortig|Ja

gunman|gunmandevon|Nee

alper130|alperturk34|Ja[/table]

Deze lijst wordt altijd zo snel mogelijk aangepast.

Bewerkt: door Asphyxiated
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 70
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Michael

    18

  • tjarda1999

    7

  • TheDutchWesley

    6

  • Finnboem

    6

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...