Jump to content

[2014] Zomervakantie


Visser23

Recommended Posts

Normaliter ga ik de eerste twee weken van juli vakantiewerk doen en de laatste twee weken van juli ben ik dan in Polen te vinden. In augustus zal ik een week of twee mijn rijlessen moeten gaan volgen, maar dat is maar 1 uurtje per dag ofzo dus dat maakt niet zoveel uit. Ik hoop verder ook nog naar een voetbalwedstrijd of twee te gaan enzo.

Alle dingen die ik genoemd heb kunnen wel nog steeds verschuiven..

Link to comment
Delen op andere websites

Vroeger ging ik met mijn ouders naar campings met de caravan in spanje of naar een resort in turkije maar dit jaar wordt compleet anders want mijn ouders zijn dit jaar gescheiden, dus ik denk dat ik met mijn vader naar de camping ga in spanje en met mijn moeder en stiefvader naar Zuid-Frankrijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit jaar ga ik met 6 vrienden naar het zuiden van Frankrijk. Samen huisje gehuurd, we rijden er met de wagen naartoe. Voor in de wagen heb ik alle radiostations van GTA: Vice City en GTA: San Andreas op cd om er een nostalgisch ritje van te maken! Ginds gaan we overdag zeer actief wezen en 's avonds met een biertje aan het zwembad liggen... Kijk er al naar uit!

Ook ga ik, net zoals elk jaar, naar Groezrock, Graspop Metal Meeting en de Lokerse Feesten. Verder pik ik hier en daar nog een festivalletje mee. Ik doe er zo elke jaar een stuk of zes in binnen- en buitenland (vooral metal- en hardrockfestivals).

Bewerkt: door Krikke1992
Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, ik zou graag naar een festival gaan, 3 weken no-life naar de TdF kijken, de laatste week in de avond naar de 10-daagse feesten in mijn stad gaan, dan op kamp met de scouts, dan studeren voor maar hopelijk één herexamen en het er goed van af brengen, dan nog een maandje uitblazen.

Link to comment
Delen op andere websites

wow... Kan je een beetje Aziatische talen spreken, of blijf je meer in de steden etc. waar je het niet zo nodig hebt (waar ze engels praten)?

Dat is eigenlijk wel de enige reden waarom ik niet naar die landen durf, ik ben bang dat ik daar verdwaald raak omdat ik die taal niet ken. En dan ook op die landen moet werken, omdat ik me niet verstaanbaar kan maken (beetje overdreven natuurlijk :puh:)

CHINA_RICE_1.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is eigenlijk wel de enige reden waarom ik niet naar die landen durf, ik ben bang dat ik daar verdwaald raak omdat ik die taal niet ken. En dan ook op die landen moet werken, omdat ik me niet verstaanbaar kan maken (beetje overdreven natuurlijk :puh:)

ExcitingNorthKorea1_905.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...