Jump to content

Geen Albany Roosevelt in singleplayer [Xbox 360]


Krikke1992

Recommended Posts

Na het downloaden van de nieuwe DLC wou ik uiteraard de nieuwe wagen hebben. Nu kan ik deze nergens kopen, noch vinden in mijn garage bij 'special vehicles'. Ik dacht: "ik wacht een weekje, dan lost het zichzelf wel op..." maar neen, nog steeds niks.

Ik kan ook nergens de Tommygun vinden. In de Ammu-Nation kan ik wel de wapens van vorige DLC's nog (gratis) aanschaffen, maar nergens wapens van de laatste nieuwe, en ik heb die update dus wel uitgevoerd.

Het lijkt alsof ik deze DLC gedownload heb, maar dat deze niet in de game geinstalleerd is, wat natuurlijk niet kan...

Weet iemand wat bij mij het probleem kan zijn a.u.b. ?

Link to comment
Delen op andere websites

Weet iemand wat bij mij het probleem kan zijn a.u.b. ?

Nou .... dat zal ik je vertellen. Het probleem is dat je geen Tommygun en Albany Roosevelt hebt, terwijl je wel uograde 1.10 gedownload hebt. :puh:

Hoe dit op te lossen is 'n andere vraag, het antwoord daarop heb ik helaas niet. :?

Bewerkt: door FcUtreg4Life
Link to comment
Delen op andere websites

Maar heb je hem in Online wel dan?

Hij vroeg informatie over de Singleplayer. Dit is dan ook V: General, niet waar? Bovenstaande berichten hebben in feite geen vooruitzicht laten zien. Krikke, heb je al eens geprobeerd om je DLC te downloaden via XBOX Marketplace? Haakontje (HA5H) had eens een statusupdate gemaakt met deze link erin. Hopelijk werkt het. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...