Jump to content

Tribal Wars 2


Crazy-Ghost

Recommended Posts

Zoals jullie al in Game On konden lezen start binnenkort Tribal Wars 2, het vervolg op Tribal Wars (1). Hier kan je de aankondiging lezen. Er werd hier gesproken over 'enkele maanden' dus ik verwacht het spel zeer binnenkort. Ik las in de reacties van Game On dat er meer mensen dit spel gaan proberen. Ikzelf ga een stam beginnen met Bassieboy zijn er mensen die zin hebben om mee te starten? Voor de mensen die het spel niet kennen: Je begint met een klein stadje die je moet uitbreiden en van daaruit andere steden moet veroveren. TW2 gaat redelijk op TW1 lijken, er zitten alleen grote verschillen in graphics en er zullen vele nieuwe dingen toegevoegd worden.

Ontwikkelaar: Innogames, ook maker van Grepolis en Forge of Empires.

Genre: Browsergame (dus zonder download en gratis te spelen) en strategie.

Platforms: PC en er komt ook bij de release een app van.

Aantal spelers: aangezien het online is is dit bijna oneindig. Je kan met andere spelers samenwerken.

Release: Zeer binnenkort

Sites:

- www.tribalwars2,nl, op deze site kan je jezelf al pre-registreren voor de game.

- www.tribalwars.nl, hier kan je deel 1 spelen.

- www.blog.tribalwars2.com, hier vind je het laatste nieuws en filmpjes.

Ledenlijst:

1. @Bassieboy35

2. @Crazy-Ghost

3. @_Night-Men_

4. @Mrkwark

5. @xCrazyShotgun

6. @Sir_Ballas

7. @Big Boss

8. @3L1077

9.

MvG,

Mathijs

Bewerkt: door Visser23
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 65
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Crazy-Ghost

    25

  • ZeroJens

    13

  • _Night-Men_

    10

  • Niked

    4

Dit is het eerste topic dat ik open in het gameforum dus ik hoop dat ik het zo goed heb gedaan?

Bijna goed. Je moet nog een ding doen, namelijk een lijstje invullen (net als andere games, topics). Hieronder een klein voorbeeld van het lijstje.

Call of Duty Ghosts

Ontwikkelaar: Infinity Ward

Uitgever: Activision

Genre: FPS

Platforms: Xbox 360, Xbox One, Playstation 3, Playstation 4 en PC.

Aantal spelers: ?

Release: 5 november 2013

Demo: ?

Website: http://www.callofduty.com/ghosts/masks

Link to comment
Delen op andere websites

Ik doe zeker mee, onder mijn oude naam, ridder19 (:7). Heb veel van de InnoGames spellen genoten. Ben zelf ergens in 2008 begonnen met Tribal Wars, vrij veel gespeeld, totdat ik uit mijn alliantie werd verstoten en zij mij veroverden. Moest weer helemaal overnieuw, had ik niet echt zin in. Was toen ook al bezig met The West, waar ik op 6 werelden tegelijk speelde :puh: Naam daar was cowboy000. Grepolis heb ik ook nog geprobeerd toen het net bestond, in de bèta nog. Heette daar Prome. Ben vanmiddag op alle drie de spellen opnieuw begonnnen, op mijn oude accounts :puh: Heb mij vanmiddag ook al ingeschreven voor Tribal Wars 2.

Bewerkt: door _Night-Men_
Link to comment
Delen op andere websites

Welke richting en wereld zit je? Dan join ik ook even.

Ik heb trouwens met de toekomstige CM gepraat, een officiele datum is nog niet bekend maar ze zijn nu met een alphatest bezig.

Bewerkt: door Crazy-Ghost
Link to comment
Delen op andere websites

Voor Grepolis:

http://nl.grepolis.com/invite-17277-nl32?invitation_id=408448&invitation_mac=91f1af2c&ref=player_invite_linkrl

Kom maar naast mij wonen :D Githion, Oceaan 44, coördinaten (415,499). Als je via die link aanmeld, kom je vlak naast mij. Grepolis lijkt erg op Tribal Wars.

Op Tribal Wars zit ik in wereld 37 (vroeger zat ik nog in wereld 1 t/m 8 :7), op (647|525) C56

Bewerkt: door _Night-Men_
Link to comment
Delen op andere websites

Sorry, speel al op Githion onder de naam Mathijs2012. Ik ga nog niet zo heel snel, maar had deze week een drukke schoolweek en heb op school geen internet. Ik heb vanaf volgende maand 3G dus dat komt goed uit met Tribal Wars 2.

Is er bij tw nog plek in de buurt?

Bewerkt: door Crazy-Ghost
Link to comment
Delen op andere websites

Ja,

http://www.tribalwars.nl/862143-33444-nl37.html?ref=player_invite_linkrl&ik=ghLh

Volgens mij kom je dan naast mij te liggen, weet het niet zeker. Is nog een vrij dorp.

Haha, in TW zelf is nog een lijst waar je spelers kan uitnodigen waar je eerder mee gespeeld hebt. Allemaal mensen van de oude werelden, uit 2009 :puh:

Bewerkt: door _Night-Men_
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...