Jump to content

Liberty City tijdens Grand Theft Auto V.


Michael

Recommended Posts

Ik ben een tijdje in Blaine County geweest in Grand Theft Auto Online. Toen ik in een auto aan het rijden was hoorde ik Jock Cranley praten over Liberty City aan het praten op Bless Your Heart, Blaine County Talk Radio. Ik heb het gedeelte net weer teruggeluisterd en het kleine stukje hieronder neergezet.



As soon as I heard about so many people losing their homes in that storm in Liberty City. I flew out there for an special screening of my latest movie. (

09:28)

Toen ik hoorde dat er zoveel mensen hun huis verloren in Liberty City tijdens die storm in Liberty City, vloog ik er meteen heen voor een speciale screening van mijn nieuwste film.

Dit betekent toch echt dat Liberty City een hevige storm heeft gehad en dat Jock Cranley hier zelf is geweest voor zijn nieuwste film. Betekent dit dat we nooit meer naar Liberty City gaan? Ik weet het niet. Ik vraag mij echt af hoe erg het daar is gegaan. Er wordt hier bijna niet overgepraat in Grand Theft Auto V. Je hoort alleen een keertje dat Packie en Lester over een Eastern European male praten (Niko Bellic). Maar door de informatie die bijna niet is gestrekt over Liberty City kunnen wij natuurlijk hier mooi speculeren. Wat denken jullie wat er is gebeurd, zouden er veel doden zijn gevallen? Let the Speculation begin! :)

Bewerkt: door Asphyxiated
Link to comment
Delen op andere websites

(...) ik gok dat de volgende gta een nieuwe map is dus :D

Dat weet ik nog niet zo zeker. Ik denk dat Rockstar Games meer gaat kijken wat hun nog allemaal kunnen uithalen uit deze nieuwe wereld. Zou een beetje jammer wezen als ze zo'n prachtige map meteen weggooien na een spel.

Link to comment
Delen op andere websites

Dus wat doet jou dan denken dat ze hem gaan hergebruiken?

Erm, wellicht omdat er nog een nieuwe aanvulling komt aan de huidige storyline? Ik sta nog steeds bij mijn mening dat er een nieuwe Grand Theft Auto in dezelfde stad komt, zoals met EFLC.

Link to comment
Delen op andere websites

Erm, wellicht omdat er nog een nieuwe aanvulling komt aan de huidige storyline?

Omdat?

Welke bevestiging heb jij meegemaakt die ik niet weet?

Het enkele feit dat het een grote en vrije map is, is geen garantie voor meerdere verhaallijnen. Het is mogelijk, maar geen garantie.

Link to comment
Delen op andere websites

Erm, wellicht omdat er nog een nieuwe aanvulling komt aan de huidige storyline?

Omdat?

Welke bevestiging heb jij meegemaakt die ik niet weet?

Het enkele feit dat het een grote en vrije map is, is geen garantie voor meerdere verhaallijnen. Het is mogelijk, maar geen garantie.

GTAV Story mode uitbreidingen voorjaar 2014?

De geruchten voor een uitbreiding aan het verhaal van GTA5 kwamen al in november 2013 voorbij. Op dit moment weten we dat er meerdere substantiële uitbreidingen zullen komen waarbij het verhaal van Michael, Franklin en Trevor vol onverwachte avonturen verder gaat. Net zo als GTA4 uitbreiding The Ballad of Gay Tony zorgt dit naast meer missies waarschijnlijk ook voor nieuwe voertuigen, nieuwe muziek en nieuwe wapens. Mijn verwachting is dat we deze eerste uitbreiding in de lente van 2014 gaan zien!

Daar komt bij, dat ik naar mijn weten in een nieuwsbericht heb gezien dat er een uitbreiding komt van Rockstar Games voor meerdere missie's. Ik ben momenteel nog Rockstar Newswire aan het afzoeken voor je. ;)

Edit:

GTAV Story Mode Updates. For those ready to jump back into the story of Grand Theft Auto V, we have big plans for substantial additions in 2014 continuing Michael, Franklin and Trevor's action, mayhem and unexpected adventures in Southern San Andreas.

Bron: Rockstar Newswire.

Bewerkt: door Asphyxiated
Link to comment
Delen op andere websites

Dat zijn dus geruchten.

Zou leuk zijn, hoewel ik betwijfel dat men nu nog de SP-verhaallijn zou uitbreiden, maar het blijven geruchten die vooral berusten op een verwacht gelijkaardig scenario zoals IV dat had met EfLC en daar zijn geen garanties voor aangezien V niet zo'n duidelijke aangrenzende verhaallijnen kende.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vraag mij toch echt af als je mijn bovenstaande (bijgewerkte bericht) hebt gelezen.

GTAV Story Mode Updates. For those ready to jump back into the story of Grand Theft Auto V, we have big plans for substantial additions in 2014 continuing Michael, Franklin and Trevor's action, mayhem and unexpected adventures in Southern San Andreas.

Bron: Rockstar Newswire.

Dat zijn dus niet echt geruchten. Rockstar Newswire maakt het toch echt duidelijk dat er additions in 2014 komt voor de storyline / Story Mode. Nou heb ik het zelf in mijn hoofd dat het best wel iets kan wezen zoals EFLC. Maar het kan natuurlijk ook alleen maar een download wezen, wie weet. Dat zijn tuurlijk wel geruchten, hé?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vraag mij toch echt af als je mijn bovenstaande (bijgewerkte bericht) hebt gelezen.

Ja, want mijn post stond er al voordat jij je bericht had ge-edit. Zucht.

GTAV Story Mode Updates. For those ready to jump back into the story of Grand Theft Auto V, we have big plans for substantial additions in 2014 continuing Michael, Franklin and Trevor's action, mayhem and unexpected adventures in Southern San Andreas.

Bron: Rockstar Newswire.

Dan is de vraag natuurlijk wat het zal inhouden. Ik zie dit als een bevestiging voor (veel) extra zijmissies, je kunt moeilijk de verhaallijn zelf aanpassen en verlengen natuurlijk. Daarbij bevestigt dit wat ik zei: Men is niet direct van plan om V/Los Santos te voorzien (of laten terugkomen) van meerdere verhaallijnen of games.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe moeten ze ooit de storyline vergroten? Als je de storyline nog niet hebt uitgespeeld, kijk dan niet!

Maar op het einde heb je 3 keuzes, Trevor vermoorden, Michael vermoorden, of alle 3 laten leven. Welke kant zouden ze dan op gaan? Of zouden ze voor de storyline, hoe ze in Los Santos zijn gekomen?

Bewerkt: door xCrazyShotgun
Link to comment
Delen op andere websites

Nou, het is best wel duidelijk in het verhaal welke opties canon zijn hoor, het probleem is meer dat het verhaal (of toch het interessante deel met de interactie tussen hen drie) dan hoogstwaarschijnlijk volledig af is. Ik zie ze niet direct nog samenkomen voor welke reden dan ook. Dus mogelijke uitbreidingen moeten dan wel zijmissies zijn of zoals in het geval van TLaD en TBoGT een volledig ander verhaal vertellen, maar men spreekt hier expliciet over de drie protagonisten.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...