Jump to content

Vanaf nu ook inloggen met Twitter


Joriz

Recommended Posts

Vanaf nu is het ook mogelijk om gemakkelijk met Twitter in te loggen en registeren op GTAGames.nl.

Na het instellen hoef je hier enkel op de Twitter login knop te drukken en zal je ook direct op het forum zijn ingelogd.

Het idee hierachter is dat je dus minder inloggegevens hoeft te onthouden en ook nieuwe mensen hier snel met hun Twitter kunnen registeren.

Hoe werkt het?

  1. Ga op GTAGames.nl naar Registreren of Inloggen en druk op de volgende knop: twitter_login.png
  2. De eerste keer zul je GTAGames.nl toestemming moeten geven om van je Twitter gebruik te maken
  3. Daarna wordt je gevraagd of je al een account op GTAGames.nl hebt. Op deze manier kan je je bestaande GTAGames.nl account koppelen aan je Twitter account
  4. Na het koppelen hoef je enkel nog op de twitter_login.png-knop te drukken om in te loggen. Je hoeft dus geen inloggegevens meer van GTAGames.nl te gebruiken.

Wat kan ik nog meer?

Daarnaast zijn er nog meer opties mogelijk waarvan je een deel kan aan en uitzetten via Twitter beheren

  • Automatisch je Twitter foto ophalen en gebruiken op GTAGames.nl
  • De Over mij tekst overnemen van Twitter
  • Als je een onderwerp aanmaakt op het forum ook automatisch dit laten Tweeten op je eigen Twitteraccount
  • Statusupdates van het forum ook als Twitter-bericht plaatsen.

Is dit verplicht?

Nee natuurlijk niet. Het blijft gewoon altijd mogelijk om met de huidige manier in te loggen zonder dat we je verplichten om van één of andere social media website lid te zijn. Privacy vinden hier vele leden belangrijk waaronder ik. Kortom mocht je niet via Twitter willen inloggen kan dat natuurlijk ook.

Weet GTAGames.nl nu mijn Twitter wachtwoord?

Nee. De login werkt via een open Authenticatiemethode. Hierdoor wordt je Twitterwachtwoord nooit aan ons afgegeven.

Kan ik het ook weer uitschakelen?

Via Mijn instellingen kan je bij Twitter beheren altijd je Twitter account weer ontkoppelen van je forumaccount.

Heeft GTAGames.nl zelf ook een Twitter?

Ja we zijn te volgen via: @gtagamesnl

Kan dit ook met mijn Facebook?

Helaas bleek tijdens het testen dat inloggen met je Facebook op GTAGames.nl nog niet geheel probleemloos werkt. Mogelijk wordt deze functionaliteit alsnog toegevoegd bij de volgende versie van het forum.

Problemen met Twitter login?

Mocht je problemen hebben hoor ik het graag. Algemene problemen en vertaalfouten kan je altijd melden in de Bug Tracker

Voor account specifieke problemen raad ik je aan persoonlijk contact op te nemen via een PB.

Link to comment
Delen op andere websites

Niet aan mij besteed, maar voor velen zal het koppelen wel een toffe toevoeging zijn. Applaus.gif

Eensch.

Enige waar jullie wel op moeten letten is dat nu makkelijker, meer leden in korte tijd geregistreerd kunnen worden (lijkt mij iets kwetsbaarder aangezien er veel Twitter-bots actief zijn). Voor de rest top :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Niet aan mij besteed, maar voor velen zal het koppelen wel een toffe toevoeging zijn. Applaus.gif

Eensch.

En dat voor iemand met een hashtag als forumpersoonlijkheid... :N

Leuke toevoeging! Zelf voer ik niks uit met Twitter dus ik zal hier geen gebruik van maken, maar ik kan me voorstellen dat dit in het positieve zal werken. Top! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...