Jump to content

Jurjen123

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje over San Andreas. Ik ben bezig met de 100% checklist (zie: http://nl.wikigta.org/wiki/Checklist_(GTA_San_Andreas). Alles op de lijst is gedaan. Ondanks dit blijft mijn progress made op 99,47% staan. Ik heb de lijst nu al drie keer gecheckt, maar ik heb toch echt alles gedaan.

Weet iemand misschien waar het aan kan liggen, en hoe ik dit op kan lossen?

Ik heb mijn stats als bijlage toegevoegd bij deze post (zie stats.html).

Bedankt voor je reactie!

PS: Ondanks dat ik de 100% heb met het overnemen van territoriums, is er soms nog steeds een "hood under attack". Volgens mij hoort dit niet zo te zijn als ik deze pagina lees http://nl.wikigta.org/wiki/Gangterritorium_(GTA_San_Andreas)).

stats.html

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk op WikiGTA bij de cheats van GTA: SA, daar staat duidelijk, en ik citeer:

"Let op: Veel cheats kunnen niet ongedaan worden gemaakt en kunnen er voor zorgen dat je GTA San Andreas niet kunt uitspelen. Bij het gebruik van cheats kunnen er fouten optreden waardoor sommige missies niet meer te voltooien zijn. Het spel waarschuwt hier ook voor tijdens het opslaan nadat je een cheat hebt ingevoerd."

Jammer voor jou natuurlijk, maar je wordt er echt vaak voor gewaarschuwd :) Bekijk het positief: nu heb je een reden om GTA: SAnog eens opnieuw uit te spelen, wat toch altijd leuk is :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Haha hoe kun je dat nou vergeten puh2.gif

Leuke missie trouwens

>>> Door Foreigner97: Ik waardeer je enthousiasme, maar reacties als deze zijn niet echt nodig: het probleem van de topicstarter is inmiddels al opgelost. Mocht je naderhand nog een vraag of écht een zinnige opmerking hebben mag je die altijd plaatsen, maar een reactie als deze voegt verder niets toe en is dus onnodig. Probeer dit in het vervolg te voorkomen. <<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...