Jump to content
Bassieboy35

Aanstaande dinsdag: Zakenlui in Los Santos


gallery_123064_235_46800.jpg

Aankomende dinsdag, 4 maart komt er weer een update voor GTA Online. De afgelopen update was geheel in Valentijns-stijl, deze keer is het de beurt aan zakenlui. Ook hier geldt weer: de update is beschikbaar voor zowel GTA: Online als Singleplayer.

NIEUWE VOERTUIGEN:

Dit keer niet één voertuig, maar dit keer 4 nieuwe voertuigen. Waaronder drie sportauto's, namelijk: Albany Alpha, Dinka Jester en de Grotti Tursimo R. Daarnaast is het Vestra vliegtuig dan ook beschikbaar. In singleplayer zijn ze in je garage te vinden en voor GTA: Online kijk je op de sites van Legendary Motorsport en Elitas.

NIEUWE WAPENS:

Zwaar geschut is bij de Ammu-Nation te vinden, naja dat wisten we al. Het assortiment is alleen uitgebreid met een Heavy Pistol en de Special Carbine. In singleplayer krijgt iedere character twee magazijnen van iedere wapen, in GTA: Online zijn ze verkrijgbaar bij de Ammu-Nation.

NIEUWE KLEDING:

Ook deze update is weer nieuwe kleding beschikbaar, koop voor jezelf een net jasje, een mooie pantalon met nette schoenen. Ook overhemden en brillen mogen niet ontbreken. Daarnaast zijn er ook een aantal nieuwe haarstijlen en tattoo's. Tot slot zijn er ook nog nieuwe maskers te vinden.

Hoe lang dit beschikbaar is, is nog niet bekend. Waarschijnlijk zal het niet voor altijd beschikbaar blijven. Vergeet ook niet dat de spullen van de Valentine's Update nog maar tot 2 maart beschikbaar zijn!

Ook hier heeft @Asphyxiated weer het iniatief genomen om een meeting te organiseren, voor meer informatie zie het topic. Houdt het nieuws ook in de gaten voor nieuwe updates, waaronder GTA: Online heists, the Capture Creator, voor nieuwe missies in Singleplayer en nog veel meer!

Bron: Rockstar Games Newswire

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Waarschijnlijk is dat voor altijd. Net als de Beach Bum DLC heeft dit niets met een feestdag te maken. De Beach Bum DLC is er nu ook nog steedse aangezien dit een DLC in dezelfde categorie is mag je er wel vanuit gaan dat ie niet tijdelijk is!

Dat dacht ik ook al. Maar van de andere kant, als je online het valentijn-DLC voertuig koopt bezit je hem permanent. Dus waarom dan niet offline, waar je hem voor niks krijgt?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

De valentijns-update is online beperkt beschikbaar. Maar is die, en ook deze, dan wel offline onbeperkt/permanent toegankelijk?

Kwam deze twee berichten tegen op de Rockstar Newswire-pagina en op Reddit, beiden geen antwoorden van Rockstar-medewerkers, maar ik denk heel eerlijk gezegd dat de extra's in Singleplayer wel permanent beschikbaar zullen blijven:

*foto's*

Bedankt! :tu: Ik denk dat we er wel gewoon van uit kunnen gaan dat het in single-player blijvend beschikbaar zal zijn..

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ze doen ook echt alles eraan om die Shark-Cards te verkopen. Eerst de waarde van je auto naar beneden gooien en dan mooie auto's uitbrengen die denk ik iedereen wilt hebben en die zeker $200.000 per stuk kosten.
Wees blij dat ze regelmatig met gratis nieuwe content komen. Oke ... je zal eerst gamegeld moeten verdienen, maar er zijn spellen genoeg waarbij je dit soort upgrades pas krijgt nadat je ze aangeschaft hebt met echt geld.
Alleen je kan er zo weinig mee zonder extra garageplekken

Helemaal mee eens. Als je nog 2 extra garages kan toevoegen bij je appartement, dan vind ik gta weer top met die DLC's. Als ze nou eerst die Heists hadden toegevoegd dan was het makkelijker geld sparen en ook leuker om het samen met je vrienden te verdienen dan alleen een bepaalde missie te gaan spelen zoals Conveted. Bewerkt: door TheDutchWesley

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

jammer genoeg is de update niet vrijblevend

Hey all, great to see you’re looking forward to checking out the brand new items in The Business Update next week. Just to clarify: this content will be available in the same way that the Valentine's Massacre content was, except that the items will be available to redeem in the game long-term, not just temporarily.

For those experiencing server issues in GTA Online please subscribe to this support article for all the latest updates: http://support.rockstargames.com/hc/en-us/articles/200426246

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik zou niet meer dan 10 autos willen kunnen opslaan. Er wel een beperking aan zitten vind ik. Nu zijn het er 10 autos. Maar als het er 20 zou zijn geweest wou iedereen 30. Dus spelers zijn hierin nooit echt tevreden.

Hoop wel dat deze uitbreiding niet tijdelijk is. Zoals dat valentijn gebeuren. en die sneeuw.

We zullen zien.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Mwah .... m'n eigen appartement komt in de buurt en is sowieso meer waard dan datgeen ik in Online heb. Echter heb ik in Online voor dat geld ook nog 'n 6-car garage, terwijl ik in werkelijkheid gewoon op straat moet parkeren. :D

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

In het echt heb je toch ook niet een appartement van 400,000 euro met nog twee garages met twintig auto's? Ik ben wel tevreden met mijn tien auto's in La Mesa. :7

In het echt rij je toch ook geen 20 man dood met een golf karretje? Of ren je met een RPG in je broekzak?

Precies, dat bedoel ik..

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...