Jump to content

Eerste details singleplayer DLC GTA V bekendgemaakt!


Krikke1992

Recommended Posts

Ik was wat aan het surfen op het net en kwam dit tegen:

Eerste details singleplayer DLC GTA V bekendgemaakt

F90D32d.jpg

De multiplayer van GTA V krijgt vrij regelmatig nieuwe content, maar hoe zit het met de singleplayer? Wel, dat komt eraan. Rockstar gaf enige tijd terug aan dat ze singleplayer content op de planning hebben staan en inmiddels is een tipje van de sluier hieromtrent opgelicht.

De aankomende singleplayer DLC zal in ieder geval bestaan uit nieuwe huurmoorden en vliegschool missies. Dat klinkt leuk, maar echt 'extensive' is dat niet ondanks dat Rockstar dit eerder wel aangaf.

Het is dan ook aannemelijk dat dit slechts een fractie is van wat de singleplayer content ons zal gaan bieden. In ieder geval liet Rockstar weten op korte termijn meer duidelijkheid over de singleplayer DLC te geven.

Zodra we wat vernemen lees je het hier. Meer over de aankomende The Business update kun je hier vinden.

Bron: http://www.psx-sense...-bekendgemaakt/

Niet echt baanbrekend nieuws, maar nu weten we al een klein beetje en dat is beter dan niets. Het is nu watertandend afwachten op meer details. In de bron staat geen datum vermeld wanneer Rockstar ons meer info geeft, maar het zal dus niet zo lang meer wachten zijn. Het is me niet geheel duidelijk of dit over een compleet nieuwe DLC gaat of dat het gaat over nieuwe info over The Business Update, maar er staan in ieder geval nieuwe / andere zaken in dat in andere topics op dit forum. Welke nieuwe dingen verwachten jullie nog?

Bewerkt: door Krikke1992
Link to comment
Delen op andere websites

Rockstar heeft 'n naam hoog te houden waar het DLC betreft, maar ja ... R* zou R* niet zijn als ze alle info in een keer prijsgaven. Dat gaat zoals altijd druppelsgewijs en dit was slechts de eerste druppel. Ik maak me dan ook geen enkele zorgen hierover en kijk er nu al vol verwachting naar uit.

Bewerkt: door FcUtreg4Life
Link to comment
Delen op andere websites

Die huurmoorden zijn toch ook missies? puh2.gif Dit is trouwens nog niet alles wat er bijgevoegd gaat worden, dat lijkt me wel zeer mager.

Vraag me af wat ze nog voor extra vlieglessen in het spel kunnen steken, ik denk dat alles wat je kan doen al in het spel zit. Tenzij ze meer geavanceerde stunts/parcoursen in het spel gaan steken. Misschien een kurkentrekker?

Link to comment
Delen op andere websites

wat is dat vliegtuigje? mooi bewerkt btw

Dat vliegtuig heet de "Vestra", deze is nieuw en zal met de DLC van komende dinsdag geimplenteerd worden in GTA V/Online.

Bewerkt: door .Whoopdidoo.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...