Jump to content

[Ext-Chrome] Photosizes


.Sharingan

Recommended Posts

Hai,

Voor de mensen die Google Chrome gebruiken en minder moeite willen doen om de afmetingen van een afbeelding te bekijken, of hoe groot de afbeelding in KB/MB is. Heb ik daarvoor nu een handige extensie gevonden voor Google Chrome genaamd "Image Size info". Je kunt de app HIER vinden. Druk op de knop "Toevoegen aan Chrome" en de app installeert zich vanzelf.

Wat je vervolgens doet is met de rechtermuisknop klikken op de betreffende afbeelding en klik op "View Image info"

post-2883-0-69348500-1393618531.png

En vervolgens krijg je het scherm met de informatie over de afbeelding.

post-2883-0-75254100-1393618622.png

Het is mij bekend dat deze optie ook standaard in Chrome als je op "Element inspecteren" klikt. Maar ik vind het vrij omslachtig, omdat deze add on de informatie direct on screen weergeeft in plaats van dat je muis op de link van het plaatje zet, wat de grootte van de afbeelding weergeeft.

Ik hoop dat jullie er wat aan hebben, voor mij is het in ieder geval een stuk makkelijker nu! ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ook ik heb 'm geïnstalleerd. Vond het altijd al enorm irritant om inderdaad dat 'Element selecteren' te gebruiken hiervoor, zo omslachtig dat het was. Maar met deze extensie gaat dat duidelijk een stuk makkelijker. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ook ik heb 'm geïnstalleerd. Vond het altijd al enorm irritant om inderdaad dat 'Element selecteren' te gebruiken hiervoor, zo omslachtig dat het was. Maar met deze extensie gaat dat duidelijk een stuk makkelijker. :)

Ik miste dit ook al enkele maanden/jaren. Bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...