Jump to content
Joriz

GTA Online: The Business Update vanaf nu beschikbaar!


gallery_1_5_83194.jpg

Vestra privévliegtuigje

De eerder aangekondigde Business Update is vanaf nu beschikbaar voor GTA5 en GTA Online. De update voegt vele zakelijke kleding, de wapens Heavy Pistol (circa GTA$ 3500) en de Special Carbine (circa GTA$ 14500), het Vestra privévliegtuigje en maar liefst drie nieuwe wagens toe aan het spel. Na het downloaden van de elfde update zijn al deze dingen kosteloos beschikbaar in het singleplayer gedeelte van GTA5. Net zo als de voorgaande Valentijnsupdate dient er in GTA Online wel GTA$ voor deze nieuwe content worden betaald, wat nogmaals Rockstar Games nieuwe verdienmodel van GTA Online duidelijk maakt.

In GTA Online kost de Dinka Jester GTA$ 240.000, de Grotti Turismo R GTA$ 500.000 en de Albany Alpha GTA$ 150.000. Het Buckingham Vestra privévliegtuigje kost in GTA Online maar liefst GTA$ 950.000 waarbij het dus enkel voor de super rijke is weggelegd. Al is het jammer dat het allemaal zo duur is kan je dus wel gratis in deze voertuigen in GTA5 met je singleplayer karakters, waardoor je er alsnog mee kan rijden en vliegen.



Grotti Turismo R tuning opties bij Los Santos Customs

Update: Inmiddels is bekend wat de elfde update allemaal aan GTA Online heeft toegevoegd. Hierbij de belangrijkste punten:

  • Nieuwe kleding is toegevoegd tot de kledingwinkels
  • Nieuwe tatoeages zijn toegevoegd tot de tatoeageswinkels.
  • Vier nieuwe kapsels (2 voor mannen en 2 voor vrouwen) bij de kappers beschikbaar.
  • Nieuwe maskers zijn beschikbaar bij Vespucci Movie Masks.
  • Twee nieuwe bandenrook opties bij Los Santos Customs in Online (groen en paars).
  • Vier nieuwe voertuigen (3 cars, 1 plane) zijn toegevoegd: Grotti Turismo R, Dinka Jester, Albany Alpha, and Buckingham Vestra
  • Twee nieuwe wapens zijn nu beschikbaar: Heavy Pistol, Special Carbine
  • Drie nieuwe animaties zijn toegevoegd aan Online – Dock, Knuckle Crunch, and Air Thrusting.
  • Als je op Select druk zie je nu niet Home voor je huis maar de naam voor je huis. Komt er dus in de toekomst een optie om meerdere huizen te bezitten?
  • Nieuwe klassieke toetergeluiden zijn beschikbaar
  • Daarnaast zijn nog vele details verbeterd en gerepareerd.



De Dinka Jester met zijn tuning opties bij Los Santos Customs en de nieuwe klassieke toetergeluiden!

Complimenten dus aan Rockstar Games voor het blijven uitbrengen van verbeteringen aan GTA Online.

Houd GTAGames.nl in de gaten voor meer nieuws over de GTA Online Heists en de grotere uitbreiding voor GTA5 waar later meer over bekend wordt gemaakt!

Bron: Rockstar Games Support

Bewerkt: door Joriz
Bijgewerkt met change log

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Heb de update vanochtend geïnstelleerd en ook meteen twee van de nieuwe voertuigen gekocht in GTA Online. Heb daarvoor wel m'n Adder moeten verkopen, maar aan de andere kant kon ik dan wel lekker meer voertuigen kopen. Had toch nog ruimte zat. :) Heb er sinds vandaar drie voertuigen bij: de Turismo R, Alpha en de Asea.

Er viel mij trouwens al meteen een kleine vernieuwing op: wanneer je in het Select-menu direct de route naar je eigen huis wilt in GTA Online, staat er nu voortaan de naam ervan. Dacht eerst dat het erop wees dat je meer huizen/garages kunt kopen, maar niets bleek helaas minder waar. Ach ja, toch een geinige verandering. :puh:

Sowieso top update.

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Heb direct de 2 nieuwe wapens gekocht. Over de voertuigen moet ik nog heel hard na gaan denken, en dan met name over de Jester en de Turismo. Gelukkig heb ik daar nog wel even de tijd voor, want voorlopig ben ik nog niet zo rijk.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Hele mooie aanvulling...nu nog een grotere garage...wordt namelijk nu wel heel kritich kiezen de plussen en minnen vliegen mij nu al om de oren..en dan ben ik nog niet thuis om dat moois te kunnen aanschouwen :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ja ... nu je het zegt. :?

Mis trouwens wel meer. Zo had m'n Assault SMG ineens geen munitie meer terwijl ik daar gisteren nog 1000+ rounds voor gekocht had, is m'n AP Pistol uit m'n wapenwiel verdwenen (niet erg, wou er toch al vanaf) en moest ik eerst de Grenade Launcher kopen om ammo toe te voegen, terwijl deze gewoon in m'n wapenwiel stond. :vp:

Bewerkt: door FcUtreg4Life

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

dan kan ik beide kopen. maar hoeveel kosten de wapens?

de Heavy Pistol kost circa GTA$ 3500 en de Special Carbine circa GTA$ 14500. De exacte prijs is afhankelijk of je good sports bent. Je kan dan namelijk meerdere procenten korting krijgen op alle wapens.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...