Jump to content
Bassieboy35

Dit weekend: Tel uit je winst!


We weten allemaal al dat de Business update inmiddels gereleased is. Deze update heeft vast en zeker ervoor gezorgd dat je saldo op je bankrekening flink gedaald is. Je wilt dit geld natuurlijk terug verdienen, daarvoor is er dit weekeinde een Business Event Weekend. Nu vraag je je af, wat dit inhoud. Het is voor jullie even in een lijstje gezet:

gallery_123064_235_428460.jpg

  • Om je Tursimo, Jester en/of Alpha even goed uit te testen is er nu 50% meer RP voor alle landraces. Daag je vrienden uit voor een straatrace of zoek het ruige terrein en race tegen iemand van de andere kant van de wereld!
  • De snelle Vestra heeft je het meeste geld gekost. Die $950.000 moeten worden terugverdiend, daarom 50% extra GTA$ voor luchtraces. Voor een ervaren piloot zal het een eitje zijn om makkelijk je geld terug te verdienen. Een goede tip als je het mij vraagt.
  • De Ocelot Jackal is zeker niet een van de goedkoopste auto's. Simeon zoekt dit voertuig nu ook en kan je er een mooi bedrag voor terug geven. Dit draagt ook weer een steentje bij, bij het terugverdienen van je geld.
  • Dit weekend vallen er extra vaak crates uit de lucht. Zorg dat je de inhoud te pakken krijgt, ze belonen ook nog eens meer. Er zal zwaar geschut in te vinden zijn, denk dan aan een RPG, Minigun en Sticky Bombs. Dat is niet het enigste, want dit weekend leveren de kratten maarliefst 8000 RP op!
  • Voor de fotogenieke mensen onder ons is er een Business Snapmatic Contest. Meedoen doe je door je Snapmatic foto's te taggen met #BUSINESS, vergeet niet dat er wel iets van deze update op te zien moet zijn. Vijf winnaars mogen $1.000.000 aan hun rekening toevoegen en krijgen een exclusieve nummerplaat met 'BUSINESS' erop.
  • Dit weekend geen GTA 5 tot je beschikking? Wacht, er is hoop. Je kan ook meekijken met de streams die het hele weekend te vinden zijn op Twitch en YouTube. Vergeet ook niet dat GTAGames een Twitch account heeft waar regelmatig iets leuks op te zien is. ;)
  • Een lopend reclamebord worden voor bedrijven uit GTA V? Doe dan mee met de LS Business Sweeptakes. Daarmee maak je kans op Trevor Philips Industries T-shirt of een Merryweahter Security camouflage pet.

Bron: Rockstar Games Newswire

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Super dat Rockstar Games Grand Theft Auto Online op deze manier blijft promoten, het is ook iets dat bij GTA IV Multiplayer een enorme misser was. Dit soort 'event weekends' maken het ineens een stuk aantrekkelijker. Ook nu ik het geld en de RP wel kan gebruiken. :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Krijg je alleen 50% extra GTA$ voor luchtraces of ook voor andere races, missions etc.?

Ik hoop het wel...dit aangezien ik niet zo'n "vliegtuigbestuurdert" ben en toch liever dicht bij de grond blijft.

Als dit niet het geval zou zijn dan zou ik behoorlijk teleurgesteld zijn... het strooien met RPs is leuk om te levelen maar levert niet direct geld op.

Tevens is het leuk als ze miniguns en RPGs e.d. in de crates stoppen...maar als je niet resp. rank 120 of 100 bent dan ben je ze weer kwijt.

Dus hopelijk en ga ik ook maar vanuit, valt er meer te halen dan in dit topic is aangegeven. :*D

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

TheDutchWesley, van Rockstar Games en GTAGames. De geldbonus geldt alleen voor luchtraces, dus met een vliegtuig. Voor de andere races geldt dus een RP bonus.

Slechte handel met weinig rendement dus... zegmaar. Dan toch maar mijn eigen koers - met o.a. de "grondmissies" - varen ;)

Dus hopelijk en ga ik ook maar vanuit, valt er meer te halen dan in dit topic is aangegeven. :*D
Moet je niet doen. :D What you see is what you get! ;)

Sell in may and go Away... :D

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

waar vind je die wagen voor simeon?

Diegene die je via de SMS binnenkrijgt verspreid door LS en SA, de special vehicles waar soms om gevraagd wordt hebben 'n groen autoicoontje op de plaats waar ze staan en 'n blauw pijltje dat aangeeft welke auto het precies is

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

waar vind je die wagen voor simeon?

Diegene die je via de SMS binnenkrijgt verspreid door LS en SA, de special vehicles waar soms om gevraagd wordt hebben 'n groen autoicoontje op de plaats waar ze staan en 'n blauw pijltje dat aangeeft welke auto het precies is

Dit heb ik dus nog niet opgemerkt dat dit zo is. Ben wel vaak wezen zoeken.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Diegene die hij per sms vertsuurd, die zoek ik nooit eigenlijk. Echter stap ik wel geregeld in 'n willekeurige auto en krijg dan linksboven de melding dat Simeon die auto wil. In dat geval neem ik wel ff de moeite om 'm over te laten spuiten en naar de haven te brengen.

Bij de "Speciol Import Vehicles" krijg je net als bij de "Crate Drops" de melding boven je minimap. Deze ga ik wel altijd op af, helaas ben ik vaak niet de enige die dit doet. Wat ook leuk is, is zo'n gast die die wagen heeft opwachten bij de LSC of in de haven en vervolgens z'n gestolen autootje van hem stelen. Kost het repareren en spuiten je niets, maar je pakt wel de beloning. Helaas ... ook hier zijn anderen ook al opgekomen. :D

Bewerkt: door FcUtreg4Life

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...