Jump to content

Hulp bij het downloaden van een beeldfragment nodig.


Krikke1992

Recommended Posts

Hallo beste mensen op het forum!

Er is op het net een videofilmpje dat ik graag zou willen hebben op mijn harde schijf, zodat ik het kan afspelen op mijn TV. Dit filmpje gaat over het simpele boerenleven in een dorpje in Vlaanderen waaruit mijn vader afkomstig is. Mijn vader zelf - toen nog zeer jong - en zijn reeds overleden ouders komen in dit filmpje voor, en hij zou dit dus zeer graag willen zien. Door de speelduur van 41 minuten is het voor mijn vader, die niet meer zo kwiek is, echter onmogelijk om dit op de pc op een bureaustoel te bekijken.

Dus: ik zou het zeer graag willen downloaden en op een schijfje willen branden zodat mijn vader hiervan thuis in zijn sofa kan genieten. Wie kan mij hierbij helpen? Ik heb al dingen als Hypercam gebruikt, maar dat werkte voor geen meter. Graag gratis oplossingen a.u.b.

Hier is de link waar het filpje op te vinden is: KLIK

Alvast bedankt, je kan een oude man zeer blij maken! :)

Link to comment
Delen op andere websites

ik vrees dat we je teleur moeten stellen, want die film van die site downloaden is illegaal.... ;)

Wat je wel kan doet is een computer of laptop aan je TV koppelen, dit kan echter alleen maar als je een recente TV hebt met VGA of HDMI aansluiting. :bier:

Bewerkt: door Woody268
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga akkoord met wat Woody268 boven mij zegt. Als er nergens een knopje 'downloaden' staat zal je toch je laptop aan de tv moeten sluiten. Heeft jouw vader een tablet? Zoja dan kan je hem gewoon afspelen op de tablet.

Bewerkt: door Oxide
Link to comment
Delen op andere websites

De website in kwestie maakt gebruik van RTMP. Ik kan het niet zeker weten; maar ik denk dat de URL het volgende is:

rtmp://vrt.flash.streampower.be/dena/1210110506654110621.mp4

Je hebt dus wel een programma nodig die deze streams kan uitlezen en eventueel kan authenticeren. Bv zoiets als http://www.brothersoft.com/download-orbit-downloader-54366.html maar ik ga dat niet uit proberen (ivm alle bloatware die er bij komt kijken). Kortom; het wordt zelf veel werk verrichten want er kan beveliging op de stream zitten en veel clients zijn er nog niet voor RTMP.

Wat gebruikden die belgen toch voor rare URL's? Overal staan namen zoals dena en bart in ...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...