Jump to content

Casing the Jewel Store; Kan bepaalde crewleden niet selecteren


Nissan

Recommended Posts

Dag Forum,

Ik heb met Franklin de Patrick McReary encounter gedaan, en ben al gebeld geweest door Ricky met Michael, maar ik kan ze tijdens Casing the Jewel Store niet kiezen als crewmembers, ik kan slechts de mensen kiezen die normaal bij default kiesbaar zijn. Ik heb een nieuwe game gestart om te kijken of het daar anders was, maar dat bleek niet het geval. Op mijn allereerste save (waar ik niet omkeek wie ik inhuurde) kon ik tijdens het HERspelen van de missie wel Packie en Ricky kiezen, en volgens diverse GTA sites zou dit ook gewoon moeten kunnen... Maar toch kan ik het niet. Doe ik iets fout?

Groetjes,

Nu nog HS

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry, hierbij kan ik je niet helpen. Enige dat ik zeggen kan is dat je zeker niets fout doet. Sowieso zou je ten alle tijde Ricky van LifeInvader moeten kunnen kiezen, en als je 100% zeker bent dat je Encounter gespeeld hebt (en Packy dit overleeft heeft) zou Packy ook beschikbaar moeten zijn. De laatste extra persoon vind je ergens langs de snelweg, alwaar zij 'n auto-ongeluk heeft gehad. Zodra je haar 'n lift hebt gegeven, komt zij ook beschikbaar.

Dus conclusie: Het lijkt me het beste als je contact opneemt met Rockstar zelf. https://support.rockstargames.com/hc/en-us

Bewerkt: door FcUtreg4Life
Link to comment
Delen op andere websites

Gezien er geen normale oplossing lijkt kan dit topic wel dicht.

We sluiten nooit topics op vraag wanneer dat niet nodig is. Het is nog altijd mogelijk dat een ander lid ooit hetzelfde probleem heeft en dan kan die vraag hier terecht.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...