Jump to content

Mafia III


rubensoest01

Recommended Posts

  • Reacties 150
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • JasonStatham

    30

  • moechy

    15

  • KoningJesper

    15

  • TekaLoca

    8

Ik heb mij wel vermaakt met deze game, maar echt, wat is deze game herhalend. En overal loop je door muren heen en zitten andere rare bugs en glitches.

De eerste 2 uur en de laatste 2 uur van het verhaal zijn tof, maar voor de rest is dit een zeer middelmatige game.

De rol van Vito vond ik tegen vallen, er zijn maar 3 verhalende missies met Vito, voor de rest zit je alleen met hem aan tafel gebieden uit te delen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja het word snel repititief en saai.

Moet wel eerlijk zeggen dat ik nog geen enkele buf of glitch heb meegemaakt en zit nu op 3/4 van de game.

Heb wel de indruk dat xbow spelers hier meer last van hebben dan ps4 spelers.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • 3 maanden later...

De eerste verhaalexpansie is gister uitgebracht!

 

 

Ondanks dat ik de game zwaar heb bekritiseerd, het mag wel gezegd worden dat Hangar 13 op degelijke wijze het spel blijft ondersteunen, want het toevoegen van een stuk wereld buiten de stad is zeker niet niks. En zoals ik toen zei:

 

Op 10/22/2016 om 10:43, FrankyFourFingers zei:

Ik heb 'm alweer uit de PS4 gehaald en wellicht dat ik 't met een Donovan-DLC weer een kans geef, want dan hoef ik toch geen rackets meer over te nemen clown.gif

Het is geen Donovan-DLC (komt nog), maar het zijn ook geen rackets :puh: Misschien als het wat betreft lengte ook aardig groot is, schaf ik deze DLC of de Season Pass aan. Maar 15eu (alleen de DLC) of 30eu (season pass: 3 DLC's van 15eu waarschijnlijk) is niet niks. Zeker ook aangezien de Deluxe Edition (Game + Season Pass) momenteel 35eu kost in de PS Store. Dat is eigenlijk wel heel disproportioneel, dan zou ik beter kunnen kijken of ik de fysieke versie ergens kwijt kan, al is het maar voor 15-20euro.

 

Oja, er is ook een demo van uitgebracht voor wie de game niet heeft!

Link to comment
Delen op andere websites

Citaat

Oja, er is ook een demo van uitgebracht voor wie de game niet heeft!

 

Thanks! Binnenkort maar even proberen. Zijn alle problemen opgelost en is alle gratis content al toegevoegd?

Link to comment
Delen op andere websites

Echt een van de beste nummers om blindelings met 135 mph over een kruizing te knallen... Samen met Dance of the hours en eve of destruction (zie spoiler) toch wel het beste wat dat hele spel me gebracht heeft (3, voor mij nieuwe, geweldige nummertjes :puh:

Canadian-Pacific-Railway-8865-diesel-loc

 

 

 

 

 

 

Bewerkt: door NicolaB
Link to comment
Delen op andere websites

Heb dit spel een tijdje terug gekocht en inmiddels ook uitgespeeld. Wat zou ik zeggen? Mooi gemaakt, aardig goed verhaal maar eenzijdig qua missies. Ik had dat eigenlijk niet verwacht. Maar goed, voor minder dan 20 euro op de kop getikt dus daarvoor vond ik het het nog wel waard. Qua spelelement wel interessant op het gebied van het maken van beslissingen. 

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ik heb Mafia 3 voor een mooi prijsje op de kop aan het tikken. Het is zeker een mooi spel al weet ik nog niet 100% wat ik er van moet vinden gezien ik het relatief kort heb gespeeld. Het is zeker geen GTA en komt naar mijn idee lineairder qua verhaal over.

 

De muziek daarbij is wel fantastisch en het spel weet echt goed een sfeer neer te zetten. Enige puntje wat mij opvalt is dat het spel buiten de missies iets minder levendig overkomt dan GTA. Ik hoop het de komende tijd nog wat verder te kunnen spelen om een betere indruk te krijgen :)

Link to comment
Delen op andere websites

7 uur geleden, Joriz zei:

Ik heb Mafia 3 voor een mooi prijsje op de kop aan het tikken. Het is zeker een mooi spel al weet ik nog niet 100% wat ik er van moet vinden gezien ik het relatief kort heb gespeeld. Het is zeker geen GTA en komt naar mijn idee lineairder qua verhaal over.

Aangezien je een korte tijd hebt gespeeld, zou ik nog niet te enthousiast worden. Dit spel gaat ten onder in haar middenstuk, terwijl het eerste gedeelte supersterk is :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...