Jump to content

Race auto sport


schimmelzicht

Recommended Posts

  • Reacties 116
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • schimmelzicht

    39

  • taker1987

    23

  • FcUtreg4Life

    20

  • ERRWINS

    12

Ik vind het 'n plan. 8)

Ik zeg:

algemeen

NURBURGRING

van jou

GTA FORUM

je nieuwste creatie

van mij

CANNONBALL RUN

MILLE MIGLIA

evt LOS SANTOS TT (motoren)

van Talker87

DRAGRACING of hoe hij 'm ook gaat noemen

Moeten we ons toch wel 'n avondje mee kunnen vermaken. :)

Hoewel ik bang ben dat ik het ga afleggen tegen jullie zou ik wel graag mee willen doen. Ik heb een tijdje geleden ook een race gemaakt genaamd The Big Orange.

http://socialclub.rockstargames.com/games/gtav/jobs/job/Zr2fzcVf3U2SvPO4IO95OQ?platformId=null

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het 'n plan. 8)

Lijkt me leuk

Ik zeg:

algemeen

NURBURGRING

van jou

GTA FORUM

je nieuwste creatie

van mij

CANNONBALL RUN

MILLE MIGLIA

evt LOS SANTOS TT (motoren)

van Talker87

DRAGRACING of hoe hij 'm ook gaat noemen

Moeten we ons toch wel 'n avondje mee kunnen vermaken. :)

Hoewel ik bang ben dat ik het ga afleggen tegen jullie zou ik wel graag mee willen doen. Ik heb een tijdje geleden ook een race gemaakt genaamd The Big Orange.

http://socialclub.rockstargames.com/games/gtav/jobs/job/Zr2fzcVf3U2SvPO4IO95OQ?platformId=null

Link to comment
Delen op andere websites

eigen race is gemaakt : genaamd : Crazy track . vandaag getest en morgen nog een beetje goed fixen , denk morgen tegen de middag dat hij goed genoeg is voor aardig wat tijd plezier ..

de race speelt zich 50 procent af op de race track van los santos en 50 procent er buiten , en eindigt weer op de race track .. maar om terug op de race track te komen moet je een schans over , en juist die schans is dus het probleem ... je kan precies goed op de race track komen als je de schans maar goed neemt en de juiste vaart hebt , anders beland je tussen de race track en het gras met hekjes .. kortom dan moet je op driehoekje drukken.. aangezien het daar vrij smal is kan je er ook niet met 2 man tegelijk over , dit wil ik dus morgen een beetje gaan op pimpen zodat het wel mogelijk is , en anders zoeken naar een andere oplossing om het toch lekker te laten werken voor iedereen , en zo iedereen een eerlijke kans te geven.

Link to comment
Delen op andere websites

eigen race is gemaakt : genaamd : Crazy track . vandaag getest en morgen nog een beetje goed fixen , denk morgen tegen de middag dat hij goed genoeg is voor aardig wat tijd plezier ..

de race speelt zich 50 procent af op de race track van los santos en 50 procent er buiten , en eindigt weer op de race track .. maar om terug op de race track te komen moet je een schans over , en juist die schans is dus het probleem ... je kan precies goed op de race track komen als je de schans maar goed neemt en de juiste vaart hebt , anders beland je tussen de race track en het gras met hekjes .. kortom dan moet je op driehoekje drukken.. aangezien het daar vrij smal is kan je er ook niet met 2 man tegelijk over , dit wil ik dus morgen een beetje gaan op pimpen zodat het wel mogelijk is , en anders zoeken naar een andere oplossing om het toch lekker te laten werken voor iedereen , en zo iedereen een eerlijke kans te geven.

Als je de nu de binnenste ring (gras) dichtmaakt zodat je op platen landt, dan maakt het niet uit hoe hard je gaat. Zorg dan wel voor een redelijke breedte want anders val je er alsnog naast.

Link to comment
Delen op andere websites

heey dat is een hele goede tip . bedankt ik ga er meteen mee aan de slag :)

heb m een beetje aangepast op het gras , wat van die containers er neer gezet ... hij moet nog met meer mensen getest worden om te kijken of ze op die containers landen of dat ze er tegen aan knallen .

Bewerkt: door taker1987
Link to comment
Delen op andere websites

@Talker1987,

Klinkt leuk en grappig, maar lijkt me niet geschikt voor ons raceavondje met Schimmelzicht. Daar wordt, in ieder geval wat mij betreft, serieus geracet. Die van jou lijkt me meer geschikt voor 'n avondje gekloot. ;)

btw: Watskebeurt? Je zou toch voor 'n dragracebaan gaan?

Link to comment
Delen op andere websites

heey dat is een hele goede tip . bedankt ik ga er meteen mee aan de slag :)

heb m een beetje aangepast op het gras , wat van die containers er neer gezet ... hij moet nog met meer mensen getest worden om te kijken of ze op die containers landen of dat ze er tegen aan knallen .

Als het lukt, wil ik hem vandaag nog wel testen :)

Link to comment
Delen op andere websites

@Talker1987,

Klinkt leuk en grappig, maar lijkt me niet geschikt voor ons raceavondje met Schimmelzicht. Daar wordt, in ieder geval wat mij betreft, serieus geracet. Die van jou lijkt me meer geschikt voor 'n avondje gekloot. ;)

btw: Watskebeurt? Je zou toch voor 'n dragracebaan gaan?

wacht nou maar tot dat je de baan ziet :puh: als hier serieus geraced word kan het een erg leuke race ervaring zijn :) waar 1 stuur foutje fataal kan zijn .

Link to comment
Delen op andere websites

heey dat is een hele goede tip . bedankt ik ga er meteen mee aan de slag :) heb m een beetje aangepast op het gras , wat van die containers er neer gezet ... hij moet nog met meer mensen getest worden om te kijken of ze op die containers landen of dat ze er tegen aan knallen .
Als het lukt, wil ik hem vandaag nog wel testen :)

oke is goed :)

Link to comment
Delen op andere websites

@Talker1987,

Klinkt leuk en grappig, maar lijkt me niet geschikt voor ons raceavondje met Schimmelzicht. Daar wordt, in ieder geval wat mij betreft, serieus geracet. Die van jou lijkt me meer geschikt voor 'n avondje gekloot. ;)

btw: Watskebeurt? Je zou toch voor 'n dragracebaan gaan?

wacht nou maar tot dat je de baan ziet :puh: als hier serieus geraced word kan het een erg leuke race ervaring zijn :) waar 1 stuur foutje fataal kan zijn .

Daarom zeg ik ook lijkt. ;)

Ik baseer me nu op titel en omschrijving, maar kan pas 'n definitief oordeel vellen als ik 'm ook gespeeld heb. En dat ga ik zeker doen. :)

plaats ff 'n linkje, want ik kan 'm niet vinden op Social Club

Bewerkt: door FcUtreg4Life
Link to comment
Delen op andere websites

@Talker1987,

Klinkt leuk en grappig, maar lijkt me niet geschikt voor ons raceavondje met Schimmelzicht. Daar wordt, in ieder geval wat mij betreft, serieus geracet. Die van jou lijkt me meer geschikt voor 'n avondje gekloot. ;)

btw: Watskebeurt? Je zou toch voor 'n dragracebaan gaan?

wacht nou maar tot dat je de baan ziet :puh: als hier serieus geraced word kan het een erg leuke race ervaring zijn :) waar 1 stuur foutje fataal kan zijn .

Daarom zeg ik ook lijkt. ;)

Ik baseer me nu op titel en omschrijving, maar kan pas 'n definitief oordeel vellen als ik 'm ook gespeeld heb. En dat ga ik zeker doen. :)

hahaha sorry het is nog vroeg :puh: dat LIJKT heb ik ff over heen gelezen ofzo :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Vanavond ga ik ook testen/inrijden.

Die van mij staat klaar genaamd gumball3000. Een 13 minuten lange point to point met veel afwisseling. Dit is nog niet-beeldend definitieve versie. Moet nog wat afbakenen om iets meer duidelijkheid te hebben. Voor de rest een baan voor ieder wat wils. Maar niet voor mensen die snel klaar willen zijn. Herhaal 13 minuten point to point.

http://rsg.ms/1hqLA1j

Link to comment
Delen op andere websites

Vanavond ga ik ook testen/inrijden.

Die van mij staat klaar genaamd gumball3000. Een 13 minuten lange point to point met veel afwisseling. Dit is nog niet-beeldend definitieve versie. Moet nog wat afbakenen om iets meer duidelijkheid te hebben. Voor de rest een baan voor ieder wat wils. Maar niet voor mensen die snel klaar willen zijn. Herhaal 13 minuten point to point.

http://rsg.ms/1hqLA1j

nice :D heb wel zin om ff te testen :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...