Jump to content

Zet je auto nog lager dan laag en laat het driften in online


schimmelzicht

Recommended Posts

Hier een how to: Hoe maak je auto nog lager dan de duurste suspension.

Daarnaast kan de auto driften na deze modificatie.

Strikt legaal.

Let op: bij bulletproof tyres werkt het niet! De auto zal opblazen!!!

Bewerkt: door schimmelzicht
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 46
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • schimmelzicht

    16

  • ERRWINS

    5

  • Tommy-Vercetti

    4

  • Flamecrest

    3

Nice gek. Alleen een beetje jammer dat het bij bulletproof tires niet werkt, dat heb ik er standaard op zitten.. Vraag me alleen af of je niet problemen krijgt met heuveltjes als de auto zo laag ligt.

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry maar geen lekke banden.

Maar voor de mensen wel leuk dacht ik. Niet voor jou dus kraak het niet af en ga ook geen dingen verklaren die niet kloppen

Bewerkt: door schimmelzicht
Link to comment
Delen op andere websites

Mijn excuses. Ik word ook soms zo moe van al die filmpjes die van alles beweren en om likes vragen. Had duidelijk dit filmpje even compleet moeten bekijken.

Lijkt inderdaad het geval dat je dus niet de banden lek schiet maar op de wielen (assen) schiet. Denk dat Rockstar Games iets in de physics engine heeft gemaakt dat je dus met 'gebroken' assen kan rijden en dat je auto dus dan is doorgezakt.

Geen idee of je dit een glitch mag noemen of gewoon de bedoeling van het spel is. Ieder geval grappig is het wel (net zo als je met een schommel lanceren vanwege iets raars in de physics engine).

Dank voor het er op wijzen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Dat vind jij. Ik vind van wel. Dus het is niet aan jou om aan mij te vertellen wat ik mooi moet vinden. Is maar goed ook anders was er geen variatie in het spel.

Ik sluit af. Gegroet

Link to comment
Delen op andere websites

Dat vind jij. Ik vind van wel. Dus het is niet aan jou om aan mij te vertellen wat ik mooi moet vinden. Is maar goed ook anders was er geen variatie in het spel.

Ik sluit af. Gegroet

Rustig aan, maat. Als je even goed leest zie je ook wel dat ze er helemaal niks kwaads mee bedoelen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Lijkt me vet om dit te gaan proberen met mijn BF Surfer. Die ligt nu sowieso al helemaal plat, met de nummerplaat op het wegdek, maar als je deze truc uitvoert, dan kunnen ze meteen heel GTA5 opnieuw asfalteren. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Lijkt me vet om dit te gaan proberen met mijn BF Surfer. Die ligt nu sowieso al helemaal plat, met de nummerplaat op het wegdek, maar als je deze truc uitvoert, dan kunnen ze meteen heel GTA5 opnieuw asfalteren. :puh:

De bumpers zijn bij jou vast niet aan te slepen, goeie god zeg.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...