Jump to content

[Online] Recordboek


ERRWINS

Recommended Posts

Ik kan alleen de records overnemen van je Social Club account. Sorry maar ik moet wel bewijs hebben dat je de records echt hebt gemaakt. Als je geen PS3 slim hebt, kun je een screenshot maken door PS knop + start tegelijk in te drukken en dan de foto naar jezelf mailen via de web browser. Mocht dat niet lukken is een crappy foto van je mobiel ook voldoende ;)

Bewerkt: door Bassieboy35
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 155
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ERRWINS

    61

  • TheDutchWesley

    13

  • FcUtreg4Life

    8

  • Nekomihounami

    7

I phone bovenst knop en onderste tegelijk indrukken.

PC: print screen en in paint opslaan als jpeg.

Mac: afdrukken als pdf en dan omzetten naar jpeg

Bewerkt: door Bassieboy35
Link to comment
Delen op andere websites

Oke ... ik dacht dat je via die link of anders m'n accountnaam ook wel bij die statistieken kon komen. Jammer.

Maar goed ... laat dan maar, zo belangrijk vind ik het niet. Zeker niet omdat ik A, die "records" vandaag nog scherper ga stellen en B, ik 100% zeker weet dat het gros van die "records" sowieso niet in mijn handen zijn.

In ieder geval bedankt voor de uitleg hoe ik zo'n screenshot moet maken, wellicht doe ik het ooit nog eens als ik (tijdelijk) klaar ben met Online

Link to comment
Delen op andere websites

Oke ... ik dacht dat je via die link of anders m'n accountnaam ook wel bij die statistieken kon komen. Jammer.

Maar goed ... laat dan maar, zo belangrijk vind ik het niet. Zeker niet omdat ik A, die "records" vandaag nog scherper ga stellen en B, ik 100% zeker weet dat het gros van die "records" sowieso niet in mijn handen zijn.

In ieder geval bedankt voor de uitleg hoe ik zo'n screenshot moet maken, wellicht doe ik het ooit nog eens als ik (tijdelijk) klaar ben met Online

mee eens!

Weet ook niet of het allemaal klopt en representatief is.

Je kan in iedergeval niemand beoordelen op stats.

Link to comment
Delen op andere websites

>>> Door Bassieboy35: Heb de titel even bewerkt naar de zelfde opbouw zoals bij de andere Recordtopics. Daarnaast een verzoek om niet onnodig te quoten en lange foto's in een spoiler te zetten, zo houden we het overzicht!<<<
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...