Jump to content

[Online] Recordboek


ERRWINS

Recommended Posts

Heb ik al opgezocht, Wesley. Het klopt ;)

vuur? Hoe kom je erbij om daar een record van te maken?:puh: Nou ik ga die zeker weten morgen verbreken! Bewerkt: door TheDutchWesley
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 155
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ERRWINS

    61

  • TheDutchWesley

    13

  • FcUtreg4Life

    8

  • Nekomihounami

    7

  • 3 weken later...

Zodra ik (tijdelijk) klaar ben met Online vind ik dat vroeg genoeg Errwins. Op dit moment stel ik mijn persoonlijke records bijna dagelijks scherper, dus heeft het imo niet zoveel zin.

Link to comment
Delen op andere websites

socialclub : some12hate

ik heb er iig 4 gezien die ik van iemand heb afgesnoept;

hoogste snelheid : 194mph

potjes tennis gewonnen : 5

potjes dart gewonnen : 8

geld opgepakt : 153k

btw. verrassende avatar utreg ;)

Link to comment
Delen op andere websites

nice!

ik zie alleen de topspeed er niet bij staan?!

edit.

ik zie nu dat de topspeed op 321.21mph staat.

dat is zonder nos geweest, want dat heb ik nooit op mn auto's gehad

Bewerkt: door some12hate
Link to comment
Delen op andere websites

Jouw snelheid is 'normaal' niet mogelijk en daarom wordt het niet toegevoegd ;)

dat ligt eraan wat je verstaat onder 'normaal' als je een drie dubbele slipstream hebt is het wel degelijk mogelijk

Link to comment
Delen op andere websites

321.21 mph staat gelijk aan 513.936 kmu

De snelste standaard auto in Online (Adder) doet 407 kmu, wat gelijk staat aan 253 mph.

Volledig getuned gaan die specs nog iets omhoog (geen idee hoeveel) en slipstreamen geeft nog 'n extra boost, dus ja ... onder de juiste omstandigheden is het wel mogelijk denk ik.

A) Je zou daar 'n praktisch lege en vrijwel rechte weg voor nodig hebben.

B) Het enige verkeer dat er op de weg te vinden mag zijn, zijn eveneens volledig getunede Adders/Entitys die met elkaar volop aan het slipstreamen zijn.

C} Zowel jijzelf als de overige racers mogen absoluut geen fout maken.

Races als The Long Haul II en The Commute voldoen aan die voorwaarden.

Dus ... hoewel het zeker twijfelachtig is omdat alles op z'n plek moet vallen, geef ik je het voordeel vd twijfel.

Maar ja ... ik ga daar niet over.

Bewerkt: door FcUtreg4Life
Link to comment
Delen op andere websites

nou zo twijfelachtig is het niet, als je het doet op het snelweg gedeelte aan de oostzijde richting Sandy shores enzo kun je extreme hard gaan. je hebt er wel hulp voor nodig dat is zeker waar, maar het is ook weer niet zo dat alles op zn plek moet vallen. wat je moet doen is zo laat mogelijk de slipstream pakken waardoor je zoveel mogelijk 'boost' meepakt, als de volgende waarvan je in de slip duikt dan ook weer een eindje voor je rijdt kom je daar voorbij gestoven alsof die ander stilstaat. (terwijl die dus volgas gaat).

Link to comment
Delen op andere websites

I phone bovenst knop en onderste tegelijk indrukken.

PC: print screen en in paint opslaan als jpeg.

Mac: afdrukken als pdf en dan omzetten naar jpeg

PC kan je ook Gyazo gebruiken, deze upload de screenshot direct en kan je gelijk plakken.

Om op een Mac een screenshot te maken, moet je CMD+Shift+3 doen voor een screenshot van het gehele beeld.

Of CMD+Shift+4 voor een selectie, als je dan op spatie balk drukt kun je ook een screenshot van een enkele venster maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb zelf een vol getunede Adder en zonder slipstream haalt ie om en nabij 150 mph. Sorry maar jullie kunnen mij niet wijs maken dat een slipstream je snelheid verdubbeld :7

Bovendien is je slipstream maar voor korte duur omdat je, of diegene voor je raakt of in moet halen.

Link to comment
Delen op andere websites

als ik t je niet wijs kan maken, misschien een keer laten zien ;) maar goed , zo belangrijk is t nou ook weer niet dat ik de validatie krijg. als ik voor mezelf maar weet dat ie legaal behaald is

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...