llllllllll Geplaatst: 30 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2014 Hallo, ik ben bezig met een game project (portofolio). Het wordt een race game, maar als ik gtaV speel, dan zie ik dat de wegen (i.p.v. de hele tijd de zelfde texture hebben) verschillend zijn. Daar bedoel ik mee dat sommige stukken beschadigd zijn. En nog een vraag: Hoe maak ik de wegen. (NFS Rivals style) doen ze dat met Loft, of met path-displacement... Alvast bedankt voor de hulp mvg llllllllll Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 30 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2014 Dat noemen ze model programma's (3DS Max, Google Sketchup etc.) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
llllllllll Geplaatst: 30 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2014 Dat noemen ze model programma's (3DS Max, Google Sketchup etc.) Dat weet ik, ik gebruik zelf 3dsmax, maar hoe hebben ze die wegen in 3dsmax gemaakt (of hoe maak ik dat soort wegen in 3ds max) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 30 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2014 (bewerkt) Met textures Als je een Plane in de vorm van een weg maakt en je gooit er een texture met een gat op dan heb je al een deel van je weg Bewerkt: 30 maart 2014 door Ezra24rct3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
llllllllll Geplaatst: 30 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2014 Met textures Als je een Plane in de vorm van een weg maakt en je gooit er een texture met een gat op dan heb je al een deel van je weg En dan voor de beschadigingen een poly selecteren en die gewoon een texture geven, dan export als fbx met embed media? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 30 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2014 Als je een texture hebt waar een beschadiging in zit, is dit niet nodig En je kunt vanuit 3DS Max zelf exporteren naar .fbx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
llllllllll Geplaatst: 30 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2014 Als je een texture hebt waar een beschadiging in zit, is dit niet nodig En je kunt vanuit 3DS Max zelf exporteren naar .fbx Okay, thanks:P Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S-te-Fan Geplaatst: 31 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2014 Gewoon photoshoppen en uv mappen dus. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.