Jump to content

nieuwe hackmetode


Niked

Recommended Posts

zondag gewoon aan het bounty jagen tot ik ineens een bericht kreeg met daarinkom naar je garageik kwam in mijn garage zie ik daar ineens een man staan met een wapenwat er vreemd was ?1.je kan niet in iemand zijn huis zonder invite of te komen aanbellen2.ik was niet eens zelf thuis3.je kan niet met een wapen in een huisik heb er vlug een foto van gemaakt

Bewerkt: door rockstarthomas11
Link to comment
Delen op andere websites

Dat heb ik inderdaad gezien op Youtube. Je ziet ook wel meerdere video's van mensen die hun gehele garage opblazen met een RPG en deze dan laten fotograferen. Enorm jammer dat er zoveel hacks zitten dat er onterecht misbruikt wordt gemaakt. Nu krijg je weer van die dingen dat je even in je garage wilt zitten en dat je vervolgens wordt neergeschoten. Moeten we straks Merryweather inhuren om onze veiligheid te garanderen? :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

MofoJojo is back at it again!

Mensen zullen blijven hacken. Het is niet leuk, maar je moet ermee leven...

Ik weet niet of het verschil maakt, maar probeer deze mensen te Reporten in het menu of op social club.

Link to comment
Delen op andere websites

Nog nooit gezien, maar lijkt me ook niet zo'n groot probleem aangezien ik heb begrepen dat ie niks kan doen en maar stilstaat.

hij kan je wagens opblazen en als hij geen geld heeft moet jij het betalen

op een foto zal hij niet bewegen hé

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...