Jump to content
Joriz

Check de nieuwe GTA Online lente updates!


gallery_1_5_117180.jpg

Je kunt eindelijk meerdere appartementen bezitten dankzij de High Life update!

Gisteren was de update natuurlijk één grote grap maar vandaag is het tijd voor echt nieuws over de komende fantastische uitbreidingen voor GTA Online! De volgende drie lente updates staan namelijk voor de komende maanden gepland:

Capture Creator: Volgende week komt er een update aan de Creator waardoor je eindelijk je eigen Capture jobs kan maken. Tot nu toe zijn er al meer dan 3,5 miljoen deathmatches en races gemaakt en dat zullen er dankzij deze update nog veel meer worden. Ook komen er meer Rockstar Verified jobs. Jouw eigen gebouwde capture game kan dan dus door iedereen worden gespeeld!

The High Life Update: De High Life update voegt toe dat je meerdere appartementen kan hebben, een krachtig Bullpup geweer, nieuwe kleding, de Dinka Trust motor en drie nieuwe voertuigen waaronder de Super class Pegassi Zentorno. Je kunt dankzij de update twee appartementen of garages bezitten. Daarnaast komen er nieuwe mentale spelers statistieken waaruit je kunt opmaken of je passief of een psychopaat in GTA Online bent. Daarnaast komen er nog nieuwe Jobs.

Heists: Deze lente komen eindelijk de heists voor GTA Online. Samen met je crew of andere spelers kan je dan eindelijk banken overvallen om dik geld te verdienen. Houd GTAGames.nl in de gaten voor meer nieuws over deze veel gevraagde functionaliteit!

Ja, er komt nog meer dan dit! We zijn nog lang niet klaar met GTA Online en GTA5. Er komen nog feestdagen gerelateerde updates en natuurlijk een enorm opwindende uitbreiding aan het verhaal van GTA5.

gallery_1_5_51786.jpg

De nieuwe Dewbauchee Massacro en Pegassi Zentorno racen over West Eclipse Boulevard!

ROCKSTAR GAMES BLIJFT LUISTEREN NAAR ONZE INPUT!

Rockstar Games hoort graag van fans wat ze leuk en minder leuk aan GTA Online vinden.

Zo klaagde enkele stunters onder andere dat op motoren en fietsen niet meer bepaalde glitches en trucjes mogelijk waren waardoor je allerlei stunts in de lucht kon uithalen. Ja, Rockstar Games gaat dit gewoon weer terug toevoegen in het spel dat je honderden meters door de lucht kan vliegen op je motorfiets. Dit omdat het verder niet het spel beïnvloed en natuurlijk heel grappig is.

Daarnaast zijn er nog vele verbeteringen aan GTA Online gepland om GTA Online nog beter te blijven maken. Waaronder de volgende aankomende updates aan het spel:

  • Een 'Non-Contact' mode voor races. Hierdoor zijn andere racers semi-transparant en kan je niet tegen ze aanbotsen. Wel kan je aanbotsen tegen normaal verkeer en natuurlijk objecten. Hierdoor race je dus met zijn alle tegen de tijd en zal je geen last meer hebben van spelers die constant beuken.
  • Spelers kunnen Lester bellen met de opdracht dat de politie je voor een korte tijd negeert. Hierdoor kan je de crimineel uithangen zonder dat de (blijkbaar corrupte) politie achter je aan komt.
  • Als beloning voor spelers die feedback op Jobs achter laten zal je extra RP krijgen voor het Liken en Disliken van een job na het spelen. Hierdoor hoef je hopelijk niet meer zo lang te wachten tot iedereen heeft gestemd.
  • De GTA$ die je krijgt na het spelen van een Parachute, Races, Deathmatches of LTS Jobs met minder dan 4 spelers gaat omhoog.
  • Rockstar Games blijft strijden tegen mensen die vals spelen. Spelers die cheaten, door wat voor hacks dan ook, zullen hun RP dus omlaag zien vliegen!
  • Tevens zal een probleem worden gerepareerd dat spelers die hun voertuig hadden upgradet enkel konden verkopen voor maar $10.000.

gallery_1_5_154731.jpg

De Bullpup Rifle is binnenkort beschikbaar bij Ammu-Nation!

Houd GTAGames.nl dus de komende weken in de gaten voor meer nieuws over deze fantastische uitbreidingen voor GTA Online!

Bron: Rockstar Games Newswire

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Hopelijk brengen ze in de nabije toekomst ook enkele non-sport voertuigen uit, zou ik wel appreciëren. De extra sportvoertuigen vind ik altijd leuk, maar wat extra diversiteit op elk vlak kan geen kwaad. En sommige van de updates zouden ook verweven mogen worden in de standaardgame en zijn spawnmechanics.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Hopelijk brengen ze in de nabije toekomst ook enkele non-sport voertuigen uit, zou ik wel appreciëren. De extra sportvoertuigen vind ik altijd leuk, maar wat extra diversiteit op elk vlak kan geen kwaad. En sommige van de updates zouden ook verweven mogen worden in de standaardgame en zijn spawnmechanics.

Inderdaad. Eén van mijn favoriete auto's uit GTA IV was de PMP-600.

Ik vind het erg jammer dat deze niet in GTA V zit.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Wordt wel 1 van de betere updates zo te zien.

Benieuwd of je nu ook vrijstaande huizen kan kopen enzo, want van 2 appartementen wordt je ook niet veel wijzer:P

2 garages is echt super!

zoizo met de nieuwe auto's, die rode ziet er wel gaaf uit.

Ik hou wel men hart vast voor die heist, dat het niet een zware tegenvaller gaat worden die qua $$ weinig op gaat brengen.

Wanneer gokken jullie het er op dat die heist er is? juni?:puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Dat licht dan aan je TV, ik heb component op m'n PS3 en dat ziet er zelfs hetzelfde uit.

Gebruik een HDMI kabel als je TV/Console dat aankan. Controlleer in beide gevallen (als je dus component of HDMI gebruikt) of de resolutie op 720p staat.

De Xbox 360 en Playstation 3 blijven gewoon meer dan 7 jaar oude consoles. Ondanks alle trucjes die Rockstar Games heeft uitgehaald is het gewoon soms wat pixeliger dan de meest moderne PC games:

post-1-0-95142300-1396605489_thumb.png

Rockstar Games gebruikt trouwens developers consoles. Hier kun ze het spel gewoon bevriezen/pauzeren en dan het camerastandpunt veranderen om mooie afbeeldingen te schieten. Daarom zie je soms dingen uit hoeken die niet zo makkelijk zijn na te maken.

Ondanks die verouderde consoles blijft GTA5 gewoon één van de mooiste en uitgebreidste spellen die ooit is uitgekomen op die generatie en zie je duidelijk dat Rockstar Games het maximale eruit weet te halen. Ik ben dus zeker benieuwd wat voor moois de lente updates allemaal gaat brengen.

Ik heb wel een hele goede tv hoor :puh: hd 1080p.

Als je Forza Motorpsort 5 ziet pfoeeeee!!!!

Maar wat ik bedoel te zeggen is dat ik de screenshots vele malen mooier vind als in-game!

Op de screenshots lijkt het ook vele malen voller.

Maar nu ben ik zelf dus naar de Xbox One gegaan en tijdje geleden weer even terug op de 360 geweest.

Dus dan heb je zowiezo al van heb ik daar jaren op gespeelt.....

Al met al ziet het er allemaal wel gelikt uit uiteraard.

Ik hoop op een Ps4 - Xbox One release van GTA5 de game zal er alleen maar mooier op worden.

Want Mount Chilliad kan nog wel een hele berg bomen bij!!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Pegassi komt er sws niet in. Ik vind het veel te 'erg' vormgegeven. Zoek zijn voorbeeld, Lamborghini Veneno, maar eens op. Ik ben totaal geen fan van dat soort auto's. Waarschijnlijk komt de Dewbauchee er wel in, hopen dat de achterkant mooier is dan de voorkant...

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Nu loop ik toch al enkele dagen met een vraag rond... Normaal gezien krijgen we toch altijd een bepaalde datum wanneer zo'n update zou uitkomen? Wanneer moeten we de High Life-update verwachten? Of ga ik mijn hele lente moeten zitten wachten?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Nu loop ik toch al enkele dagen met een vraag rond... Normaal gezien krijgen we toch altijd een bepaalde datum wanneer zo'n update zou uitkomen? Wanneer moeten we de High Life-update verwachten? Of ga ik mijn hele lente moeten zitten wachten?

Volgens Rockstar Games komt de High Life-update ergens in de lente, dus je zult inderdaad een tijdje moeten wachten. :puh:

Hey all, great to see so much excitement about the updates we have planned for GTA Online this Spring and beyond. For those asking when they can expect to see these updates, the first will be the Capture Creator, available next week. The High Life Update and Heists will be out later this Spring and stay tuned for further updates here on the Newswire.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Inderdaad, ik vraag het me ook al lang af wanneer die nu gaat komen. Hopelijk strooien ze ons niet weer wat zand in de ogen zoals met die Heist-update...Hoelang wachten we daar nu al op? Begint een beetje hetzelfde te worden als nieuwe albums van Guns N' Roses, die worden ook altijd vol toeters en bellen aangekondigd om dan vervolgens er enkele jaren niets meer van te horen :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...