Jump to content

Vacature: Jij als WikiGTA medewerker? Solliciteer nu om mee te helpen!


Joriz

Recommended Posts

GTAGames.nl afbeelding
Help mee aan WikiGTA!

Tot nu toe nodigde we enkel mensen uit om mee te werken aan WikiGTA en was het niet mogelijk om jezelf aan te dragen. Na jaren discussie vinden we het tijd dat onze procedure eens moet veranderen. Er lopen diverse leden op het forum rond die heel veel kennis hebben over WikiGTA en zeer goed kunnen meewerken, maar nu mogelijk over het hoofd worden gezien. Daarom bij deze de vernieuwde sollicitatiemogelijkheid die je gemakkelijker de kans geeft om mee te werken aan WikiGTA!

Naar wat voor mensen is WikiGTA op zoek?

WikiGTA is op zoek naar enthousiaste en positieve GTA-fans met veel kennis over Grand Theft Auto die in een
hechte groep
van GTA-fans hun passie en hobby willen delen op WikiGTA.


Takenomschrijving

Belangrijkste taak is het delen, verwerken en overdragen van informatie over Grand Theft Auto aan WikiGTA. Denk hierbij aan het meeschrijven van artikelen (bijvoorbeeld een missie van GTA5), aanvullen van tabellen (met bijvoorbeeld data van voertuigen), uploaden van screenshots (ter uitleg en illustratie van het artikel) en het aanbrengen van orde in al die dingen die er over GTA op WikiGTA staan.


Ons aanbod

Natuurlijk kost het vrijwillig werken aan WikiGTA wel tijd. Al mag je het meehelpen natuurlijk geheel naar eigen inzicht inplannen verwachten we wel dat je als medewerker regelmatig een bijdrage levert. Als medewerker ontvang je jaarlijks als dank een GTA gerelateerde kleinigheid.


Eisen voor insturen van een sollicitatie:
  • Minimaal een maand lid van GTAGames.nl
  • Minimaal 25 nuttige posts op GTAGames.nl
  • Je hebt niet in de afgelopen drie maanden al gesolliciteerd voor WikiGTA.


Als je langer aanwezig bent op het forum en ook goed en behulpzaam post is je kans groter dat je wordt aangenomen.


Wat we graag van je willen weten:
  • Wie ben je? (vertel wat over jezelf)
  • Welke GTA's heb je al gespeeld? (welke heb je bijvoorbeeld helemaal gespeeld, welke weet je veel van en heb je een favoriet?)
  • Hoe lang ben je al een GTA-fan?
  • Heb je eerder aan een website of Wiki gewerkt? (eerdere ervaring delen is altijd leuk)
  • Om je schrijfkunsten en kennis over GTA aan te tonen vragen we een proeftekst van circa 400 woorden. Schrijf een tekst over een onderwerp waar je veel over weet. Bijvoorbeeld één van de onbeschreven GTA5 missies op WikiGTA. Schrijf je tekst alsof het een pagina op WikiGTA zou zijn. Hierbij is Mediawiki/WikiGTA opmaak niet belangrijk. Je mag het dus gewoon in BB-code of een Word document aanleveren.



Mocht je ons graag willen komen versterken kun je jouw proeftekst inclusief de extra informatie per PB naar Joriz sturen. De bestaande WikiGTA medewerkers zullen dan aan de hand van je sollicitatie, je persoonlijk bericht en je bijdragen aan het forum bepalen of je een potentieel geschikte medewerker bent om onze Wiki nog beter te maken. shiny.gif

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 65
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Joriz

    14

  • Ezra24rct3

    9

  • .Sharingan

    4

  • ERRWINS

    4

Leuk initiatief! :D

Ik ga me er zelf niet voor aanmelden trouwens. Heb wel kennis van verschillende GTA's én ervaring op het gebied van schrijven, maar ik laat het liever over aan anderen. Ben in ieder geval benieuwd naar hoe dit uit gaat pakken. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga een assasination missie eens uitgebreid beschrijven zoals de andere missie's zijn :)

Al gestuurd voordat ik ging eten ;)

Maar leuk idee. Ik doe er niet aan mee, ik ben niet zo goed in dingen schrijven XD

Ik hoop dat ik het wel ben, heb een tijdje geleden nog een 9 voor een opstel NL gehad :)

Bewerkt: door Ezra24rct3
Link to comment
Delen op andere websites

Edit, bijna vergeten te vragen.. Wat schuift het ? :sigaar:

Je bent vrijwilliger. Dus je krijg geen geld. Wel heb je natuurlijk de eer om met andere grote GTA-fans samen te werken, wordt je vermeld als medewerker op WikiGTA en krijg je jaarlijks een kleinigheidje.

Maar daarvoor moet je het niet doen. Vooral het idee dat we zo veel kennis kunnen combineren (met dat idee zijn we ooit WikiGTA gestart) tot de beste informatieve website over GTA van Nederland en misschien wel de rest van de wereld.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wist niet eens dat je überhaupt iets kreeg, maar daar doe ik het sowieso niet voor. Ik zoek iets omdat ik het lange gamen (3-4 uur per dag) zat begin te worden, en een weg in wil slaan die wel weer met games te maken heeft. :)

Bewerkt: door Ezra24rct3
Link to comment
Delen op andere websites

Mooi om te zien dat er gekeken wordt naar verbetering! Helaas heb ik tegenwoordig niet zoveel vrije tijd meer als dat ik 3 à 5 jaar geleden had, dus voor mij komt deze vacature te laat. Ik ben benieuwd wat voor nieuwe aanwinsten hiermee naar voren komen en ik hoop dat WikiGTA hiermee weer een concurrent kan zijn voor de huidige grote informatiesites. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Mag je ook een GTA: Online missie doen?

Het maakt niet uit over welke GTA je schrijft. Mag ook over een willekeurige andere GTA of iets anders Rockstar Games/Grand Theft Auto gerelateerd gaan waarmee je jouw schrijfkunst en kennis over GTA in circa 400 woorden aantoont.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...