Jump to content

GTAV Online video's


ScilmanVVZ

Recommended Posts

Yooo gasten!

Ik ben nieuw op dit forum, dus zal mijzelf allereerst even voorstellen: Ik ben Rick, 19 jaar, actief sporter en journalist in spé. Ook ben ik Youtuber, en daar wil ik het nou net even over hebben.

(Mocht dit item trouwens verkeerd staan, don't shoot me en vertel me even waar ik dan terecht moet :-) )

Mijn gemiddelde medemensch en/of actief gamer is er volgens mij wel bekend mee: Het fenomeen Youtube. Al sinds kleins af aan ben ik geïnteresseerd in de content die mensen op dit mediawonder plaatsen. Zo ben ik geabonneerd op verschillende muziek- en gameskanalen, en struim ik geregeld Youtube af op zoek naar nieuwe content. Ooit heb ik ook een zak in het duitje 'content' proberen te doen, maar dit kwam niet echt van de grond...

Maar, sinds GTA 5 op de markt is, krabbel ik weer langzaam op naar die dagelijkse contentcreator spot. Eerst heel rustig (een upload in de zoveel weken), maar de laatste tijd toch wat actiever. Ik post nu geregeld content.

Komt mijn vraag aan jullie. Lijkt het jullie wat om eens naar mijn content te kijken, en mij zo nodig tips te geven, waardoor ik mij als Youtuber wat meer kan ontwikkelen? Zo ja, lees verder.

Goed, ik zal even een paar voorbeelden geven van mijn GTA video's.

Let's Play | GTA 5 | Fence Bug

Let's Play | GTA 5 | Down the mountain

GTA 5 | The Fastest Car

Wat vinden jullie? Feedback aub? ^^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind de eerste 2 te lang duren en heb ik na 1 minuut al stop gezet. Persoonlijk vind ik dat je meer moet overschakelen, in de zin van: Laat zien wat wil laten zien. Bijvoorbeeld bij het eerste filmpje zie je dat je gelanceerd wordt door het hek en daarna zit je vast bij dat huis, te langdradig. Het laatste filmpje vindt ik wel nice alleen je laat het geluid van de auto niet horen wat weer jammer is. En kun je zeggen welke race dat is, wat je op het laatst deed? Ben geinteresseerd want hij is super vet!

Link to comment
Delen op andere websites

In het geval van de radio kun je in je omschrijving zetten dat je in geen geval eigenaar bent van de getoonde beelden (GTA V) en geluid (Radio). En dat alles eigendom is van Rockstar Games.

Bewerkt: door ERRWINS
Link to comment
Delen op andere websites

Misschien een intro?

Klopt, moet ik nog aan werken, is alleen niet echt mijn vakgebied dus zal daar even iemand voor moeten vinden :-) Wel iets voor de toekomst!

Ik vind de eerste 2 te lang duren en heb ik na 1 minuut al stop gezet. Persoonlijk vind ik dat je meer moet overschakelen, in de zin van: Laat zien wat wil laten zien. Bijvoorbeeld bij het eerste filmpje zie je dat je gelanceerd wordt door het hek en daarna zit je vast bij dat huis, te langdradig. Het laatste filmpje vindt ik wel nice alleen je laat het geluid van de auto niet horen wat weer jammer is. En kun je zeggen welke race dat is, wat je op het laatst deed? Ben geinteresseerd want hij is super vet!

Thanks for the feedback! Ik ben het met je eens dat het eerste stuk in vid 1 een beetje lang duurt inderdaad... Klein foutje, maar dat komt omdat in de Skypechat toen iets leuks werd gezegd. Dat is op een of andere manier totaal overlapped door de muziek (tijdens de render).

Over de race; Dat is een eigen race. Moet hem nog even publiceren, maar daarna zal ik even een linkje posten!

Link to comment
Delen op andere websites

Ten eerste kies tussen Engels en Nederlands. Maak het 100% Engels of 100% Nederlands. In het tweede filmpje staat erop het einde watch another video en in het begin wordt er Engels gepraat, maar even later hoor je weer Nederlands. Als je allemaal Nederlands erin gooit gaan er geen mensen buiten Nederland meer kijken, dat is op zich geen probleem maar maak het dan gewoon helemaal Nederlands.

In het laatste filmpje wil ik toch eigenlijk iemand horen die wat verteld over de Turismo R, ik snap dat je het episch wilde maken en het muziekje is ook episch, maar het begin is gewoon saai. Iedereen weet wel hoe die auto eruit ziet en als je dan een halve minuut naar een auto kijkt is er niet zo veel aan. Vertel wat jij er van vindt, waar de auto op gebaseerd is, wat je in de rest van de video laat zien, etc...

En maak een frontplaatje dat bij elke video er anders uitziet of andere letters erop, kijk eens hier naar http://www.youtube.com/channel/UCtq9Cy_z9dyijNgGP9kPHxQ

Shaggy doet vaak een standaard plaatje wat hij dan iets aanpast bij een video, is heel goed te zien in de VS episodes en de top 5/10 episodes.

Link to comment
Delen op andere websites

Ten eerste kies tussen Engels en Nederlands. Maak het 100% Engels of 100% Nederlands. In het tweede filmpje staat erop het einde watch another video en in het begin wordt er Engels gepraat, maar even later hoor je weer Nederlands. Als je allemaal Nederlands erin gooit gaan er geen mensen buiten Nederland meer kijken, dat is op zich geen probleem maar maak het dan gewoon helemaal Nederlands. In het laatste filmpje wil ik toch eigenlijk iemand horen die wat verteld over de Turismo R, ik snap dat je het episch wilde maken en het muziekje is ook episch, maar het begin is gewoon saai. Iedereen weet wel hoe die auto eruit ziet en als je dan een halve minuut naar een auto kijkt is er niet zo veel aan. Vertel wat jij er van vindt, waar de auto op gebaseerd is, wat je in de rest van de video laat zien, etc... En maak een frontplaatje dat bij elke video er anders uitziet of andere letters erop, kijk eens hier naar http://www.youtube.com/channel/UCtq9Cy_z9dyijNgGP9kPHxQ Shaggy doet vaak een standaard plaatje wat hij dan iets aanpast bij een video, is heel goed te zien in de VS episodes en de top 5/10 episodes.

Dank je voor de feedback. Ik zit inderdaad nog een beetje te twijfelen tussen Nederlands en Engels... Heeft iemand ervaring met het onderhouden van een Nederlands kanaal? Maw, is er een beetje publiek voor? Want, bij Engelse video's is het publiek natuurlijk groter, maar de video's zijn wat lastiger te maken. Daarnaast kunnen Engelse video's wel bij GTA of Fifa, alleen niet echt bij Online Soccer Manager (iets wat ik ook graag upload).

Over de laatste video; True that. Ben ik met je eens. Had ik anders kunnen doen.

Wat betreft de frontimage, ik gebruik momenteel een standaard front. Dat doe ik omdat ik daardoor wat meer 'eenheid' in mijn kanaal creëer. Bij subs komt automatisch de nieuwste video bovenaan te staan. Maar, het veranderen van de front is misschien nog wel een idee voor de toekomst.

Link to comment
Delen op andere websites

Ten eerste kies tussen Engels en Nederlands. Maak het 100% Engels of 100% Nederlands. In het tweede filmpje staat erop het einde watch another video en in het begin wordt er Engels gepraat, maar even later hoor je weer Nederlands. Als je allemaal Nederlands erin gooit gaan er geen mensen buiten Nederland meer kijken, dat is op zich geen probleem maar maak het dan gewoon helemaal Nederlands. In het laatste filmpje wil ik toch eigenlijk iemand horen die wat verteld over de Turismo R, ik snap dat je het episch wilde maken en het muziekje is ook episch, maar het begin is gewoon saai. Iedereen weet wel hoe die auto eruit ziet en als je dan een halve minuut naar een auto kijkt is er niet zo veel aan. Vertel wat jij er van vindt, waar de auto op gebaseerd is, wat je in de rest van de video laat zien, etc... En maak een frontplaatje dat bij elke video er anders uitziet of andere letters erop, kijk eens hier naar http://www.youtube.c...9dyijNgGP9kPHxQ Shaggy doet vaak een standaard plaatje wat hij dan iets aanpast bij een video, is heel goed te zien in de VS episodes en de top 5/10 episodes.

Dank je voor de feedback. Ik zit inderdaad nog een beetje te twijfelen tussen Nederlands en Engels... Heeft iemand ervaring met het onderhouden van een Nederlands kanaal? Maw, is er een beetje publiek voor? Want, bij Engelse video's is het publiek natuurlijk groter, maar de video's zijn wat lastiger te maken. Daarnaast kunnen Engelse video's wel bij GTA of Fifa, alleen niet echt bij Online Soccer Manager (iets wat ik ook graag upload).

Over de laatste video; True that. Ben ik met je eens. Had ik anders kunnen doen.

Wat betreft de frontimage, ik gebruik momenteel een standaard front. Dat doe ik omdat ik daardoor wat meer 'eenheid' in mijn kanaal creëer. Bij subs komt automatisch de nieuwste video bovenaan te staan. Maar, het veranderen van de front is misschien nog wel een idee voor de toekomst.

Ik snap het idee van eenheid, en dat vind ik ook heel goed. Maar verander iets. Gooi bij die turismo een plaatje van de turismo in het midden, bij de fun races een tekst ofzo.

Link to comment
Delen op andere websites

Ten eerste kies tussen Engels en Nederlands. Maak het 100% Engels of 100% Nederlands. In het tweede filmpje staat erop het einde watch another video en in het begin wordt er Engels gepraat, maar even later hoor je weer Nederlands. Als je allemaal Nederlands erin gooit gaan er geen mensen buiten Nederland meer kijken, dat is op zich geen probleem maar maak het dan gewoon helemaal Nederlands. In het laatste filmpje wil ik toch eigenlijk iemand horen die wat verteld over de Turismo R, ik snap dat je het episch wilde maken en het muziekje is ook episch, maar het begin is gewoon saai. Iedereen weet wel hoe die auto eruit ziet en als je dan een halve minuut naar een auto kijkt is er niet zo veel aan. Vertel wat jij er van vindt, waar de auto op gebaseerd is, wat je in de rest van de video laat zien, etc... En maak een frontplaatje dat bij elke video er anders uitziet of andere letters erop, kijk eens hier naar http://www.youtube.c...9dyijNgGP9kPHxQ Shaggy doet vaak een standaard plaatje wat hij dan iets aanpast bij een video, is heel goed te zien in de VS episodes en de top 5/10 episodes.

Dank je voor de feedback. Ik zit inderdaad nog een beetje te twijfelen tussen Nederlands en Engels... Heeft iemand ervaring met het onderhouden van een Nederlands kanaal? Maw, is er een beetje publiek voor? Want, bij Engelse video's is het publiek natuurlijk groter, maar de video's zijn wat lastiger te maken. Daarnaast kunnen Engelse video's wel bij GTA of Fifa, alleen niet echt bij Online Soccer Manager (iets wat ik ook graag upload).

Over de laatste video; True that. Ben ik met je eens. Had ik anders kunnen doen.

Wat betreft de frontimage, ik gebruik momenteel een standaard front. Dat doe ik omdat ik daardoor wat meer 'eenheid' in mijn kanaal creëer. Bij subs komt automatisch de nieuwste video bovenaan te staan. Maar, het veranderen van de front is misschien nog wel een idee voor de toekomst.

Ik snap het idee van eenheid, en dat vind ik ook heel goed. Maar verander iets. Gooi bij die turismo een plaatje van de turismo in het midden, bij de fun races een tekst ofzo.

Ga ik rekening mee houden! Thanks :)

Trouwens, voor de mensen die benieuwd zijn naar de stuff die ik gebruik voor recording, ik heb een Setup video geüpload

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...