Jump to content

Keuzes maken: leuk of nutteloos?


Hanneswasco

Verhaallijn keuzes  

24 leden hebben gestemd

  1. 1. Vind je de de feature leuk?

    • Ja
      19
    • Neen
      0
    • Neutraal
      5


Recommended Posts

Mogen ze wat mij betreft eruit gooien, dit is zo een concept dat ik denk van doe het goed of doe het niet en R* doet het absoluut niet goed in GTA als je het mij vraagt. Niet alleen zijn de gevolgen ver van significant, de keuzes zelf zijn ook zo makkelijk om te maken. Kan me niet herinneren dat IV me ooit voor een dilemma gooide. Nog maar te zwijgen over de shitshow van een A, B of C aan het einde van V.

Wat me wel leuk zou lijken, zijn dialoogkeuzes tijdens het autorijden :)

Link to comment
Delen op andere websites

Kan me niet herinneren dat IV me ooit voor een dilemma gooide.

Nou nou, The Holland Play en Deal/Revenge moet je toch iets zeggen? :o (dat zijn de grootste)

Nee , gewoon niet dus. Ik zou 100x Playboy X killen en altijd voor Revenge gaan.
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben geen fan van Lost Forever. Ik vind dat je altijd de mogelijkheid moet hebben om de andere keuze (uiteindelijk) ook te spelen zonder gebruik te moeten maken van meerdere savegames. De meeste moderne games kennen het concept van slots zelfs niet meer en slaan je voortgang automatisch op.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 maanden later...

Ik vind het wel een leuke toevoeging, alleen waren de keuzes niet zo speciaal. Ik vind het altijd wel lastig. Ben altijd ''bang'' dat ik een verkeerde keuze maak waardoor het spel voor mij verpest wordt. Maar het geeft het spel wel weer replay value. 

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...