Jump to content

Het grote klaagtopic


Teh_Ninja

Recommended Posts

  • Reacties 475
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tommie59

    25

  • NicolaB

    22

  • .PhoeniX.

    22

  • SpacyColours

    21

Mensen die die smilie ":7" gebruiken. Het geeft me altijd een gevoel van inferioriteit. Zo van "Ik kijk op je neer, zielig persoontje!" of "Beetje jammer!"

Maar goed, die betekenis komt vooral bij Fok.nl voor. Op dit forum wordt het vaak positiever gebruikt. Dus lekker blijven gebruiken.

Mensen die constant dingen van 9Gag roepen. :X

Bewerkt: door SpacyColours
Link to comment
Delen op andere websites

Topics met een titel als Het grote ...topic. Ik ga altijd een klein beetje dood van binnen als ik dat zie. Er is een tijd geweest dat ik dergelijke topictitels aanpaste, maar er valt gewoon niet tegen te vechten :-(

Link to comment
Delen op andere websites

Mensen die shit van 9gag linken en dan net alsof doen dat zij de beste, grappigste en leukste mensen van de wereld zijn en dan enorm kwaad worden als je zegt dat je 9gag niet leuk vindt. Ohja, ook sommige mensen van dit forum.

Link to comment
Delen op andere websites

Topics met een titel als Het grote ...topic.

Haha moet je kijken dan, bij zoeken naar "grote" in topic titels word je er inderdaad mee doodgegooid.

Ooit komt er 'Het kleine klaagtopic, voor die ongemakken waarover je twijfelt of ze belangrijk genoeg zijn om in het grote topic te plaatsen.'

Bewerkt: door SpacyColours
Link to comment
Delen op andere websites

Forumleden die voor "nieuws" een topic aanmaken terwijl dat zelfde "nieuws" al twee dagen daarvoor in een topic besproken is. Beetje jammer. Echt, really. :7 Zoekfunctie. Niet zo uitdagend als het lijkt.

En ik heb er een hekel aan dat er op dit forum amper meer een topic is te vinden waar het eens NIET vanuit het totaal niets over COD of BF gaat.. Echt werkelijk. Sommigen halen het echt OVERAL in IEDER topic aan. :{

4801958_460s.jpg

Now you all can hate me. :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Drukke rijen bij een kassa of zo. Elke keer als ik dan voor dring zegt er z'n wijsneus dat ik achteraan moet staan. Dan zeg ik heel beleefd ''Ja, maar daar staan al mensen''. Maar hoe beleefder ik het zeg, ze accepteren het nooit en sturen mij dan weer achter naar de rij. icon_cab.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...