Jump to content
Joriz

GTA Online Capture Creator komt vrijdag beschikbaar!


gallery_1_5_1869.jpg

De eerste aangekondigde lente update komt eraan! Vanaf vrijdag 11 april kunnen we onze eigen Capture Jobs gaan bouwen in GTA Online met de Creator Tool. Deze update maakt het mogelijk om vier type Capture Jobs te maken (Contend, GTA, Hold and Raid) en dan natuurlijk te publiceren en delen waardoor je het samen met je crew of online vrienden kan spelen!

Om te vieren dat je vrijdag je eigen Capture Jobs kunt bouwen ontvang je tot vrijdag dubbele RP en dubbele GTA$ voor het spelen van de huidige officiële Capture Jobs. Zo kan je flink inspiratie op doen voor eigen Capture jobs in de wereld van Los Santos en Blaine County.

De volgende Capture Jobs heeft Rockstar Games al toegevoegd om inspiratie op te doen:

Dog walkers and surfing talent agents look out - two import operations at either end of Chumash Beach are fighting over a shipment that's landed on the pier. Any product they can get to their spot in the sand is theirs to keep.

Not just for parolees and perverts anymore, a fleet of buses at the Dashound Bus Center in Downtown LS becomes a target for two teams of hoods. They compete to get buses back to their bases on either side of the city, while trying to stop the other team from doing the same.

A tractor shortage in Grapeseed leads to farmyard chaos. It's harvest time, and two rival gangs compete to bring a Fieldmaster tractor back to their bases. Farming is a deadly serious business in Blaine County.

Two importers fight over rights to a shipment at the Terminal. Scrappy close quarters battle as they try to get as much product to their side of the containers as they can, and protect it when it gets there.

Chiliad Mountain State Wilderness: playground for uptight hikers, creepy bird watchers, trail mix enthusiasts and drug runners. Fight a rival crew for the rights to the tunnel shortcut to the Alamo Sea, and put them out of business by taking their product and banking it on your side of the tunnel.

Like any military operation, when things kick off at Fort Zancudo Air Base, they escalate pretty quickly. Teams hoarding their black market profits raid each other's bases at either end of the facility. If they get the goods back, they're banked. Nothing's off limits to be used here, including the fighter jets.

gallery_1_5_121894.jpg

NIEUWE UPDATE 1.12

Zoals ik vandaag ook al kort in het vorige nieuwsbericht noemde, is nu de twaalfde update voor GTA Online beschikbaar. Het enige wat je hoeft te doen is GTA5 aan te slingeren en je Xbox/PlayStation zal automatisch melden dat er een update is. De volgende details zijn met de patch veranderd/gerepareerd:

  • Je kunt Lester nu bellen voor $GTA 5000 met de opdracht dat de politie je de komende 3 minuten negeert in GTA Online.
  • De GTA$ die je krijgt na het spelen van een Parachute, Races, Deathmatches of LTS Jobs met minder dan 4 spelers zijn omhoog gegaan.
  • Elke speler die een job liked/disliked ontvangt 50 RP.
  • Het probleem is gerepareerd dat spelers die hun voertuig hadden gemod deze daarna enkel maar konden verkopen voor $10.000.
  • Probleem opgelost dat de Gusenberg Sweeper ook verdween als je hem had gekocht tijdens het Valentijns Event.
  • Probleem opgelost dat spelers via de creator in Free Roam objecten konden spawnen.
  • Exploit gerepareerd waardoor mensen met wapen door je garage konden lopen.
  • Bij het stemmen voor de volgende job zal nadat de meerderheid heeft gestemd op een bepaalde job deze gaan laden (GTA Online blijft dus niet wachten totdat iedereen heeft gestemd)
  • Gerepareerd dat spelers hun voertuig niet meer terug konden krijgen als deze in beslag was genomen of was vernietigd.
  • Probleem opgelost dat dat GTA Online lang blijft laden/hangen na het uitspelen van bepaalde jobs.
  • Probleem opgelost dat spelers hunzelf en hun auto onzichtbaar konden maken.

Daarnaast zijn nog veel meer kleine details gerepareerd met de twaalfde update.

Het lijkt er dus echt op dat we voorlopig nog niet van Grand Theft Auto Online af zijn en dat de update van vandaag en vrijdag maar voorproefjes zijn van de grotere updates die nog gaan komen! Houd GTAGames.nl dus in de gaten voor meer GTA5 en GTA Online nieuws.

Bron: Rockstar Games Newswire / Rockstar Games Support

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ik ben benieuwd of die nieuwe optie van Lester(geen cops voor 3 minuten) ook echt een voordeel gaat opleveren. Aangezien je ze al kan laten weghalen door Lester.

Maar misschien is het weghalen van de politie wel niet mogelijk tijdens de heists, zo maar een idee :). Maar dat je wel tijdelijk van de radar af kan gaan.

Bewerkt: door Dexist

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Mooi dat Rockstar Games weer met een update komt. Deze zullen veel mensen wel fijn gaan vinden, denk ik:

Bij het stemmen voor de volgende job zal nadat de meerderheid heeft gestemd op een bepaalde job deze gaan laden (GTA Online blijft dus niet wachten totdat iedereen heeft gestemd)

Ik ben in elk geval benieuwd naar de komende paar updates. Vooral de toevoeging van heists interesseert me wel, al zullen we daar waarschijnlijk nog wel even op moeten wachten. :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

"Probleem opgelost dat dat GTA Online lang blijft laden/hangen na het uitspelen van bepaalde jobs."

Dit! Thank GOD! :tu:

Dat was inderdaad zeer irrirant dat we gewoon minutenlang aan het wachten waren. Hopelijk is het nu compleet opgelost zodat we weer keihard tegen elkaar kunnen racen en zingen zonder de hele tijd te hoeven wachten.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

"Probleem opgelost dat dat GTA Online lang blijft laden/hangen na het uitspelen van bepaalde jobs."

Dit! Thank GOD! :tu:

Dat was inderdaad zeer irrirant dat we gewoon minutenlang aan het wachten waren. Hopelijk is het nu compleet opgelost zodat we weer keihard tegen elkaar kunnen racen en zingen zonder de hele tijd te hoeven wachten.

Vooral het zingen! Boer Harms on the way :*D

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Leuke toevoeging voor de Creator!

Ik ben zelf niet echt van de ''Capture'' jobs.

Zal het dus ook niet vaak gebruiken.

Maar.. nogmaals leuke update!

+1

idd niet aan mij besteed, maar toch ....

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Heb zelf één keer een capture job gedaan, ik was zo rond de level 80 en de rest was rond de level 10, het duurt redelijk lang, en er is ook niet veel aan. Ik kreeg volgens mij maar 2000$. Niet de moeite waard om te spelen dus en al helemaal niet om er zelf een te maken.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Capture jobs zijn volgens mij sowieso niet zo populair. Toen ze er net bij kwamen heb ik weleens JOIN CAPTURE gedaan, maar altijd werd ik zelf host. Zit je met 'n groep mensen na 'n missie in het keuzescherm, wordt er maar zelden door iemand 'n capture job gekozen, laat staan dat deze wint. Maar goed ... voor de mensen die captures wel leuk vinden om te doen is het 'n mooie optie.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...