Jump to content

RideOrDie with STYLE crew, op zoek naar jou ;) IEDEREEN IS CREW LEIDER.


JeffreyRobinn

Recommended Posts

Hoi.

Ik ben sinds kort lid op het GTAforum maar ben al lang te vinden in online freeroams

Ik ben opzoek naar gezellige realistische gamers die houden van een samen spel, samen cruisen door de straten? of juist een rally evenement organiseren in de woestijn? een fiets evenement? met de bmx de grote bergen op? wielrennen? of gezellige automeetings waarbij je showt wat je in huis hebt? Unieke carstyles? de tijd tikt, word donker, met ze alle kleding style veranderen en met donkere kleding en auto's shops overvallen? of juist gezamenlijk de gangwar aangaan met een reallife gedachten

Jij als crewmember kunt mee bepalen wat je wil organiseren,

TO DO:

Een vaste meetingplace afspreken waar we altijd bij elkaar komen.

Ik ben sinds Donderdag 10 april 2014 een crew begonnen RideOrDie with STYLE er is zelfs een Whatsapp groepgesprek

- Join onze crew, er is geen baasje die vertelt wat er moet gebeuren

- Respect voor elkaar

- Houd elkaars auto heel

- Schiet elkaar niet zinloos overhoop.

- Help elkaar

- Playstation 3

- Headset verplicht

Train Your Mind,The Body Will Follow

Beastmode at the GYM

Beastmode at SCHOOL

LOVE YOUR FAMILY

And never forget, Don't give up

Keep it cool bro

Bewerkt: door JeffreyRobinn
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou toch nog eens dit topic doorlezen.

Als je geen zin hebt om heel die tekst te lezen heb ik even het belangrijkste stukje gekopieerd.

Recruitmenttopic

Er wordt van de leiding verwacht dat ze de globale minimale toelatingseisen gebruiken en handhaven. Dit wil dus zeggen dat het niet toestaan is om leden toe te laten die minder dan 7 dagen zijn geregistreerd op het forum of minder dan 10 berichten hebben. Het is toegestaan om als leiding de minimale toelatingseisen te verhogen en aanvullende regels toe te voegen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou toch nog eens dit topic doorlezen.

Als je geen zin hebt om heel die tekst te lezen heb ik even het belangrijkste stukje gekopieerd.

Recruitmenttopic

Er wordt van de leiding verwacht dat ze de globale minimale toelatingseisen gebruiken en handhaven. Dit wil dus zeggen dat het niet toestaan is om leden toe te laten die minder dan 7 dagen zijn geregistreerd op het forum of minder dan 10 berichten hebben. Het is toegestaan om als leiding de minimale toelatingseisen te verhogen en aanvullende regels toe te voegen.

Klopt, daarom gaat hier een slotje op. Daarnaast ook verplaatst naar het Crew & Clan forum.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...