Jump to content

Jouw game room


ERRWINS

Recommended Posts

Denk niet dat de gemiddelde gebruiker van dit forum een specifieke game room heeft. :puh: Ik in ieder geval niet. Er is al een soortgelijk topic, maar dat gaat over slaapkamers. Bij veel mensen is de slaapkamer de gameroom.Zoals bij mij :v

En eh, warme cola is niet lekker :kots:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik game gewoon in de woonkamer van m'n ouders, daar staat de enige TV die we hebben. Maar die is dan wel supervet! Dat is ook de reden waarom ik tussen pakweg 18:00u en 22:30u nooit kan gamen, omdat m'n ouders dan de TV claimen. Maar daarna zit ik er meestal nog wel enkele uurtjes op. :)

Bewerkt: door Krikke1992
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gewoon een bureau van 4 meter lang met een hoek erin die nog eens dan 1 meter doorgaat dus zo iets:

Xbox HW PC

___________

]

ST ST

HW= Huiswerk/papier in het midden met een lampje

ST= Stoel

Daarnaast heb ik nog een extra Xbox in de woonkamer staan als ik met vrienden ga gamen, dan zorg ik dat mijn ouders niet thuis zijn en claimen wij de grote tv ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Fototje komt later. Maar ik heb niet echt een Game room.

Meer een Game hoek in de woonkamer. Het is een hoek bureau met meerder compartimenten.

Maar van links naar rechts heb ik,

Playstation 3 games, In een kastje.

Daaronder ligt mijn headset als ik hem niet op me hoofd heb en daarnaast mijn Playstation 3.

Boven de Ps3, En naast het kastje met de ps3 spellen, staan mijn ps4 spellen. En daarnaast in een verticale vak staat mijn ps4 met controller.

En op de plank hierboven staan een paar oude beeldjes en een nachtlamp.

In het midden heb ik een Monitor van 23 inch staan, merk philips. (Oke, Het is een simpele HD Tv). Uit de linker kant loopt een verleng snoer voor een hoofdtelefoon.

Hierboven op de plank staan een cisco internet router, mijn 2 ps3 controller (en ps3 kabel) in een docking station, En daarnaast staat de doos van mijn Splinter cell Blacklist (ps3) the 5th freedom edition

Aan de rechter kant heb ik mijn Pc kast staan. Alleen is hij iets te groot voor de ruimte waar hij insteekt, dus staat hij er schuin in en steekt een goede 25CM uit.

Daarvoor ligt mijn Eazer deathstalker ultimate Keyboard en mij Razer Naga muis.

Rechts van de Computer staan een paar CD rom spellen en oude CD hoesjes. In het laatste vakje aan de rechter kant ligt mijn post / papier werk. En daaronder nog een kleine lade, met een hoop rommel erin.

Bovenop, Een Kalender/klok. Brillendoekjes voor.... jawel mijn bril. En een paar notitieblaadjes.

Zal binnenkort nog wel een foto plaatsen.

Maar in principe, Mijn hoek is volledig ingericht op langdurig gamen op verschillende platvormen.. alleen is de koelkast ongeveer 10 meter lopen.

Alles is aangesloten op 1 monitor, en voor me consoles kan ik de games verwisselen zonder te hoeven opstaan.

Man, Wat een lui hoekje heb ik gecreëerd.

Edit: even de juiste toetsenbord neergezet. aangezien ik nu een nieuwe heb

Bewerkt: door Rinaldootje
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ben op dit moment bezig met een soort van gameroom te maken.

Voorlopig nog best wat te doen, veel kabels wegwerken is er een klein onderdeel van :D

Nog een tafel plaatsen voor drankjes etc en nog een muurtje schilderen.

En ik moet nog een aantal dingen ophangen.

Voorlopig heb ik hier een Winxp en Win7 pc`s staan.

Me pc audio gesplit via Optisch naar 2 stuks Logitech z-5500

DTS werkt naar behoren al moet ik nog wel een oplossing vinden voor 6 channel direct.

Verder een 23" Led monitor & een 1080P 3D Projector.

En een hoekbank die ik nog naar behoren moet plaatsen.

20140524_023111.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
  • 9 maanden later...

Bijna een jaar later

projector is opgehangen, muur wit geschilderd.

salon tafel neergezet, nog een set z-5500 en een setje z-680s gescoord.

20 speakers en 4 subwoofers.

Voor de rest is vandaag me pc aan vervanging toe.

Full tower model Storm trooper van Coolmaster gehaald, msiZ97 moederboard en een i7-4790K

2015_0516_1927_39.jpg

Ben bijna tevreden met me mancave :)

Bewerkt: door EnergyCorse
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...