Jump to content

GTA Nostalgie


Dutchy3010

Recommended Posts

Dit doet me écht aan GTA denken! Het nummer zat zowel in GTA1 en GTA III, laat dat nou net de GTA's zijn die ik als kind gespeeld heb en waar ik in het algemeen verreweg het meeste uren heb gestopt!

Ik kan me nog wel herinneren dat ik dat nummer in GTA3 hoorde en dacht "Ey, dat is van GTA1!" :D

whahaha XD

Bewerkt: door NicolaB
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 years later...

Dagelijks worden er aardig wat nummers gedraaid op de radio die ook in GTA zaten. Bij mij gaat er altijd een belletje rinkelen en denk ik terug aan die desbetreffende GTA. Voor de rest herken ik het ook weer terug in bepaalde lettertypes (vaak uit GTA 5), die ik nu ook wel eens in het dagelijks leven tegen kom. Verder zou ik niet zo gauw wat kunnen bedenken, maar er zullen vast meer dingen zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat nu heeeeel lang terug lijkt te zijn heb ik GTA SA uitgespeeld. Vele allerdaagse dingen laten mij er nog aan denken.. Als ik iemand met afro kapsel zie rondlopen, in gaster films/muziek.. DAAROM besluit ik GTA V te gaan proberen. Ik heb er binnenkort wat tijd voor :*D

Link to comment
Delen op andere websites

Soms heeft in het oosten van het land wonen voordelen

er is namelijk zo'n boeren radiozender waar ze altijd Vice City achtige muziek draaien :dans:

hoor vaak Self Control, Broken Wings, Africa en andere toppers voorbij komen !

altijd op werk helemaal los gaan haha

heb daarom ook maar de VC app gekocht op Itunes en ben nu oudere tijden aan het herbeleven :tu:

Heb het soms ook met bepaalde namen die ik hoor.

als ik bijv denk aan Kendrick Lamar denk ik automatisch aan Lamar van GTA V

best dom eigenlijk haha

leuk hoe een spel zo overal in terug te vinden is zoals een simpel liedje uit het spel dat op de radio komt

Link to comment
Delen op andere websites

  • 8 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...