Jump to content

Geen mensen maar wrakstukken...?


WaXweazle1976

Recommended Posts

Nou hebben ze het probleem met mensen in je garage op gelost (ik ben iig niemand meer tegen gekomen)

maar nou kom ik ineens een afgefakkelde auto tegen tussen mijn auto's... :cab:

Ben ik de enige die dit "fenomeen" heb mee gemaakt...?

post-139012-0-59422000-1397758882.jpg

:bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is toevallig. Ik heb vanavond een 48hour live pass gekocht. En toen ik mijn garage binnenstapte lag er exact het zelfde wrak. Het zal waarschijnlijk een bug zijn. Ben de garage uitgegaan en had verder niet meer gechecked. Als het blijft voorkomen lijkt me een ticket naar Rockstar support het juiste plan! :Y

Bewerkt: door .Sharingan
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het idee dat de meeste bugs zich voordoen in de public servers. Ik speel namelijk hoofdzakelijk in de invite only lobby (blijven plakken vanaf het moment dat er steeds money lobbies waren) en kom (bijna) nooit bugs tegen. De keren dat ik in een public lobby speel merk ik het ook gelijk dat de game minder stabiel en er meer lagging/freezing is. Hebben jullie die ervaring ook?

Link to comment
Delen op andere websites

er is een nieuwe glitch om in garage te schieten

Die hadden ze toch opgelost met die update vorige week vrijdag...? of is er al weer een nieuwe...? :?

weer nieuwe ja nu op een andere plek in je garage
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het idee dat de meeste bugs zich voordoen in de public servers. Ik speel namelijk hoofdzakelijk in de invite only lobby (blijven plakken vanaf het moment dat er steeds money lobbies waren) en kom (bijna) nooit bugs tegen. De keren dat ik in een public lobby speel merk ik het ook gelijk dat de game minder stabiel en er meer lagging/freezing is. Hebben jullie die ervaring ook?

Heeft ermee te maken dat er (veel) meer spelers in die lobbies zitten, dat kan jou verbinding niet af waarschijnlijk.

Link to comment
Delen op andere websites

@Narukami, dat dit te maken zou kunnen hebben met het feit dat er meer spelers tegelijk in een lobby zitten...ja, zou kunnen. Met name en vooral als er spelers tussen zitten die aan het glitchen/hacken/modden zijn.

Aan de andere kant zit je in een invite only lobby op mogelijk dezelfde server - als boven genoemd - alleen dan op een afgeschermd gedeelte. Aangaande mijn verbinding lijkt dit mij onwaarschijnlijk. Dit aangezien ik voorzien ben van een 100 mb up/down glasvezelverbinding...geeft geen garantie..maar toch

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...