Jump to content

Self-Actualization FM Easter Egg.


Michael

Recommended Posts

0_0_zpsd4452849.jpg

Ik was een stukje aan het lopen in Grand Theft Auto V en toen zag ik een winkeltje met Princess Robot Bubblegum, toen wou ik even kijken als er verder nog iets zag maar toen zag ik een poster van Self-Actualization FM op de deur. Dit is natuurlijk een hele leuke Easter Egg naar de radiostation in Grand Theft Auto. :)

Nu was ik aan het kijken als er hier verder nog informatie was op het internet, en kwam ik op een andere Wikipedia uit voor Grand Theft Auto, en toen zag ik toevallig dat de Epsilon Center in Hawick ook deze posters op de deur heeft. Ik vind het wel heel toevallig dat er steeds meer van deze posters opduiken, want deze posters kan je ook gewoon in dezelfde wijk vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat je nogmaals naar het gebouw dient te kijken want het zit vol met verwijzingen naar vorige GTA's. cool2.gif

Waaronder helemaal links boven op je foto Pogo the Monkey (uit GTA3), daarnaast Princess Robot Bubblegum (uit GTA4 en later) en tevens diverse stickers van The Barfs (uit GTA Vice City Stories). Ik denk dat er nog wel meer valt te ontdekken op dat gebouw smile3.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat je nogmaals naar het gebouw dient te kijken want het zit vol met verwijzingen naar vorige GTA's. cool2.gif

Waaronder helemaal links boven op je foto Pogo the Monkey (uit GTA3), daarnaast Princess Robot Bubblegum (uit GTA4 en later) en tevens diverse stickers van The Barfs (uit GTA Vice City). Ik denk dat er nog wel meer valt te ontdekken op dat gebouw smile3.gif

Dat heb ik helemaal niet opgemerkt, bedankt voor die opmerking! Ik zal zelf nog even een aantal fototjes schieten van het gebouw! :koffie:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...