Jump to content

JustHano

Recommended Posts

Aangezien ik dit niet als glitchen zie zoals money glitches en zo (wat ik nu ga vragen), vind ik dat ik dit topic wel aan kan maken (is verder ook geen probleem, denk ik?).

En ik denk ook dat dit wel een goed topic is om dingen te vragen over de creator (zo niet, vergeet dan maar wat ik zei)

Maar in ieder geval, waarom ik dit topic heb geopend, is omdat ik een vraag over de creator heb (race)

Want weet iemand hoe je eigenlijk checkpoints in de lucht kan zetten? Ik weet wel dat je allerlei dingen en zo op elkaar kan stapelen, maar hoe dan met checkpoints? (nogmaals zie ik dit niet echt als glitchen zoals money glitches en zo).

Bvd.

Bewerkt: door Hano_2000
Link to comment
Delen op andere websites

Zo ver ik weet, kun je geen checkpoints in de lucht plaatsen tenzij je een Lucht Race maakt.

En anders kun je het proberen om tijdens het zetten van checkpoints je camera in First Person te zetten en dan een heli op te zoeken.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij weet ik nu hoe je checkpoints in de lucht kan plaatsen, maar nu heb ik nog een vraag :puh: Iemand enig idee hoe je een straaljager in een air race kan zetten? Het wilt maar niet lukken bij mij..

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens kan je ook gewoon een straaljager erin zetten hoor, had ik Kwebbelkop (YouTuber) volgens mij zien doen..

Oh, laat maar, als ik me niet vergis heeft die het in een DM gezet en niet in een race.. Maar waarom zou je dan geen straaljagers in air races kunnen zetten? Zou ik wel jammer vinden..

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

waar blijven je hoge checkpoints dan Hano ;)

is er ergens op het forum nog een ander topic met creator races van mensen?

ben wel benieuwd waar ik mn races kan promoten en ook races van andere uit te proberen natuurlijk..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...