Jump to content
Joriz

Filmpje: Hoe je $100,000 verdient in 10 minuten met het overvallen van geldwagens!


Het overvallen van geldwagens in GTA Online levert eigenlijk bijna niks op (hoogstens $4000) en wordt daarom niet veel gedaan. Echter hebben Casey en Zach, van de Amerikaanse GTA-fansite GTAGaming.com, ontdekt dat het ook slim kan. Als je zo'n geldwagen dus met zijn tweeën overvalt creëer je zo je eigen mini 'heist', waarbij je met al die kleine bedragen al snel $100.000 binnen 10 minuten verdient.

Al speel ik zelf niet GTA Online voor veel geld, kan deze strategie een goede afwisseling zijn voor de mensen die enkel Rooftop Rumble spelen. Wat Rockstar hiervan vindt (glitch of normaal?) en of er wel zo veel geldwagens snel horen te spawnen is mij onduidelijk. In het filmpje hieronder vindt je ieder geval de uitleg. smile3.gif

Ben je ook een leuk GTA5 item tegengekomen of heb je zelf een wat gemaakt laat het me dan weten zodat je filmpje ook in het nieuws komt. smile3.gif

Bron: GTAGaming.com

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Defender is een missie die voorkomt in GTA: Online. De missie is beschikbaar vanaf Level 70.

voeg me psn toe: mertcoban dan kunnen we het spelen en ik ben level 45

Ik heb geen zin meer om missies te doen? Rooftop Rumble levert ook vrij veel op. En er zijn vast wel vrienden die die missie ook spelen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...