Jump to content

Hoeveel geld heb jij op dit moment?


Together

Recommended Posts

  • Reacties 305
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tommie59

    14

  • coolguynl

    14

  • Kaitjee98

    12

  • FlexxNL

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

1 uur geleden, FrankyFourFingers zei:

Jeutje, 0 dollar. Zo een "skere tata", je kan geen eens mechanic betalen :schater:

 

Vandaag beetje wezen glitchen, dus zit nu alweer op 7 ton :)

 

 

Wanneer ik een mechanic heb sta ik niet meer op 0 dollar hoor, maak je maar geen zorgen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

4 uur geleden, FrankyFourFingers zei:

Jeutje, 0 dollar. Zo een "skere tata", je kan geen eens mechanic betalen :schater:

 

Vandaag beetje wezen glitchen, dus zit nu alweer op 7 ton :)

 

 

Al Bundy en glitchen? man man man...

Link to comment
Delen op andere websites

12 uur geleden, JustDoIt. zei:

$408K. Nu aan het wachten op nieuwe (goede) glitches voor meer geld, anders raak ik het spel voorlopig niet meer aan.

lol dus jij speelt alleen voor de glitches. dan had je je beter het geld van gta5 kunnen besparen.

 

ik heb nu ongeveer 158K

Link to comment
Delen op andere websites

4 uur geleden, coolguynl zei:

lol dus jij speelt alleen voor de glitches. dan had je je beter het geld van gta5 kunnen besparen.

 

ik heb nu ongeveer 158K

Neuh hoor. Ik speelde het eerst voornamelijk met heel wat vrienden, maar op dit moment spelen we het soms en de nieuwe auto's die alsmaar duurder worden kunnen wij niet zonder grinding/sharkcards betalen.

Link to comment
Delen op andere websites

3 uur geleden, JustDoIt. zei:

Neuh hoor. Ik speelde het eerst voornamelijk met heel wat vrienden, maar op dit moment spelen we het soms en de nieuwe auto's die alsmaar duurder worden kunnen wij niet zonder grinding/sharkcards betalen.

Ik denk dat vele mensen zo denken. Als je weet hoeveel uren speeltijd je in 1 nieuw autootje moet stoppen... Dat ruïneert wel een groot deel van waar gta voor staat voor vele mensen.

 

Ik wil ook niet de hele tijd bezig zijn met hoe ik dingen moet verdienen in een game. Ik wil gewoon lekker met wat vrienden van gameplay genieten (lekker racen, tdm, nieuwe content uitproberen etc.). Beetje op dezelfde manier als in MTA gedaan werd.

Link to comment
Delen op andere websites

8 minuten geleden, NicolaB zei:

Ik denk dat vele mensen zo denken. Als je weet hoeveel uren speeltijd je in 1 nieuw autootje moet stoppen... Dat ruïneert wel een groot deel van waar gta voor staat voor vele mensen.

 

Ik wil ook niet de hele tijd bezig zijn met hoe ik dingen moet verdienen in een game. Ik wil gewoon lekker met wat vrienden van gameplay genieten (lekker racen, tdm, nieuwe content uitproberen etc.). Beetje op dezelfde manier als in MTA gedaan werd.

ik speel nmisschien 2 uurtjes in de week en zoveel verdien ik ook niet. die nieuwe auto's zijn regelmatig slechter dan de auto's die al lang in het spoel zitten.  maar ik speel zonder glitches en verdien gewoon normaal.  beetje rond rijden enzo is leuk terwijl mijn weedfarm produceert

Link to comment
Delen op andere websites

3 uur geleden, coolguynl zei:

ik speel nmisschien 2 uurtjes in de week en zoveel verdien ik ook niet. die nieuwe auto's zijn regelmatig slechter dan de auto's die al lang in het spoel zitten.  maar ik speel zonder glitches en verdien gewoon normaal.  beetje rond rijden enzo is leuk terwijl mijn weedfarm produceert

Ja, dat RPG element kan ook wel leuk zijn als je er van houd.

 

Al heb ik gta altijd juist zo leuk gevonden dat je out-of-the-box dingen kon doen. Veel content, van het vliegen van vliegtuigen, tot het platrijden van mensjes met een ijscowagen. Beetje zo vrij als een vogel. Dat ik moet sparen voor auto's vind ik dan ook echt niet bij gta passen.

 

Het heet Grand Theft Auto, geen Grand Buy Auto ofzo >.<

 

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...