Jump to content

Hoeveel geld heb jij op dit moment?


Together

Recommended Posts

  • Reacties 305
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tommie59

    14

  • coolguynl

    14

  • Kaitjee98

    12

  • FlexxNL

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu nog $3.120.618,- maar daar gaat vandaag nog verandering in komen. Positief of negatief, dat weet ik nog niet, maar dat het niet zo blijft staat vast.

Bewerkt: door FcUtreg4Life
Link to comment
Delen op andere websites

ligt het aan mij of mis ik hier een aantal berichten...? :?

:bier:

>>> Door thebig: Dat komt omdat dit topic uitsluitend bedoeld is om te plaatsen hoeveel geld je bezit, reacties zoals degene die verwijderd zijn en deze reactie horen hier helemaal niet thuis.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Yep, ben zelf namelijk niet zo van die money glitches en zo. Maar had volgens mij eerder in een statusupdate gezegd dat ik er zomaar (kon ik niks aan doen, stond ook niet bij van wie of zo) $750.000 (zoiets dacht ik) bijkreeg. Maar kon er zelf eigenlijk niet zo heel veel aan doen, ging volgens mij een andere lobby in en toen in 1 keer dat geld gekregen. Of het was een bug/glitch o.i.d., maar ik zou het verder niet weten.

Maar al had ik dat geld niet gekregen zat ik wss nu sowieso nog wel rond 14 miljoen dollar. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Nieuwe signature Kai! Ik zou die letters zwart maken, dan is het mooier en zo heeft psv het ook

Precies hetzelfde mag ook niet :puh:

Copyright shizzle en zo

Ah kom op man daar gaat PSV niet om liggen janken, het wordt ook niet voor commerciële doeleinden gebruikt dus mag het wel gewoon.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...