Jump to content

Hoeveel geld heb jij op dit moment?


Together

Recommended Posts

356 miljoen
356 miljoen??? Eerlijk verdient?????? Of voor zoveel shark card gekocht? Ikzelf bezit nu 6 miljoen, maar twijfel of ik wel de yacht ga kopen, ik las gisteren over een nieuwe Roosevelt versie?

Vooral shark cards + veel spelen + een paar glitches

Bewerkt: door Knalpotje
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 305
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tommie59

    14

  • coolguynl

    14

  • Kaitjee98

    12

  • FlexxNL

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vandaag en gisteren 1.3 miljoen bij elkaar geraced. (En dan ook nog de 50 stuntjumps in storyline gedaan... heb vierkante ogen dus.) Heb nu 5.5 miljoen. Nog 1.5 te gaan voor het jacht. Moet nodig eens een naam gaan bedenken :)

Link to comment
Delen op andere websites

Na de aanschaf van zowel de Banshee 900R en Sultan RS (beiden fully loaded) nog redelijk op peil met $1.600.000. Pacific Standard komt bijna mijn oren uit maar met de armored Kuruma "a walk in the park".. Heb ook niets meer te wensen dan alles wat de updates evt nog gaan brengen.

Bewerkt: door TinuZzZ72
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • 2 weken later...

Afgelopen weekend besloten een streep te zetten onder het vele heisten, vip-work, daily objectives halen en alles meer wat puur gericht was op het maken van de allmighty gta $. Ik ga met vroeg-pensioen en rentenieren van de opgebouwde $28.147.392,- (ja alles legitiem). De drive is met dit banksaldo niet meer echt nodig en ga eens kijken of ik gewoon free roamen en missies / heists doen voor de lol of anderen te helpen ook zoveel plezier geeft. Heb alles wat er te halen valt (of nodig heb) in het spel. Nu geldt enkel nog 1 doel, level 500+ worden. Met level 489 al heel aardig op weg.

Link to comment
Delen op andere websites

Hetzelfde geldt eigenlijk voor mij... heb alleen nog wat meer $$, maar minder hoog level.

Ik speel ook alleen nog maar puur voor de fun, lekker lol maken met van alles en nog wat :D En anderen helpen idd.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...