Jump to content

Enkele vragen over de gangs in GTA: San Andreas.


Torritor

Recommended Posts

Hallo,

Ik heb wat vragen over de gangs in GTA: San Andreas en hoop dat iemand daar duidelijk antwoord op kan geven:

Vraag 1: Ik heb net alle gebieden veroverd voor The Grove Street Families. Geldt dat voor de 100% of niet?

Vraag 2: Nu alle gebieden veroverd zijn in vooral het oosten van Los Santos, kan ik nog ergens leden van de Los Santos Vagos en/of de Ballas vinden om bijv. tegen te vechten of foto's te maken? Want soms vind ik het vooral te stil in de gebieden van The Grove Street Families (met uitzondering van het gebied op en rondom het Unity Station waarin Cesar's Varrio Los Aztecas actief is en daarvoor de Vagos, maar de laatstgenoemde gang is daar uitgeschakeld en dus ook dat gebied kwijtgeraakt), alhoewel het voordeel echter is dat ik vooral geen last meer heb van regelmatig schietende Ballas-leden als ik bijv. langs ze ging rijden. :)

Vraag 3: Zijn er voor- en nadelen aan het 100% in handen hebben van alle gebieden? Ik weet alleen 2 voordelen: The Grove Street Families zullen je automatisch helpen wanneer je wordt aangevallen door de politie en het is volledig vrij van de Ballas en Los Santos Vagos (vooral de eerstgenoemde gang was vrij irritant!), waardoor je niet meer door hen aangevallen kunt worden.

Ik had immers zelf besloten om alle gebieden in te nemen omdat met name de Ballas erg irritant waren als ze op mij begonnen te schieten, terwijl ik bijv. er meestal 'gewoon' langs reed zonder terug te schieten. Bovendien heb ik alle gebieden vlak voor het einde van de verhaallijn veroverd in GTA: San Andreas, wat het einde heel goed maakt voor Sweet & Carl en de rest van The Grove Street Families wat mij betreft en daarmee (bijna) vijanden uitgeschakeld zijn. Ik hoop dat het een goed teken is dat er (bijna) geen nadelen zijn hieraan en alleen maar voordelen.

Dat waren trouwens mijn vragen. Alvast bedankt voor het antwoorden ervan. :)

Gr. Torritor

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo Torritor,

Vraag 1: Ik heb net alle gebieden veroverd voor The Grove Street Families. Geldt dat voor de 100% of niet?

Nee. Het is leuk om te doen, maar het hoeft niet per se te gebeuren voor de 100%-voltooiing van je spel.

Vraag 2: Nu alle gebieden veroverd zijn in vooral het oosten van Los Santos, kan ik nog ergens leden van de Los Santos Vagos en/of de Ballas vinden om bijv. tegen te vechten of foto's te maken? Want soms vind ik het vooral te stil in de gebieden van The Grove Street Families (met uitzondering van het gebied op en rondom het Unity Station waarin Cesar's Varrio Los Aztecas actief is en daarvoor de Vagos, maar de laatstgenoemde gang is daar uitgeschakeld en dus ook dat gebied kwijtgeraakt), alhoewel het voordeel echter is dat ik vooral geen last meer heb van regelmatig schietende Ballas-leden als ik bijv. langs ze ging rijden. :)

Daar heb ik geen ervaringen mee dus ik kan je niks met zekerheid zeggen, maar ik vermoed dat de Ballas en Vagos verdwenen zullen zijn wanneer je alle territoria veroverd hebt.

Vraag 3: Zijn er voor- en nadelen aan het 100% in handen hebben van alle gebieden? Ik weet alleen 2 voordelen: The Grove Street Families zullen je automatisch helpen wanneer je wordt aangevallen door de politie en het is volledig vrij van de Ballas en Los Santos Vagos (vooral de eerstgenoemde gang was vrij irritant!), waardoor je niet meer door hen aangevallen kunt worden.

Het grootste voordeel van het compleet overnemen van alle territoria lijkt mij inderdaad het feit dat je niet meer aangevallen wordt. Voor mij was het irritant als er telkens een pop-upje met Your hood is under attack langskwam. :puh:

Het voltooien van het overnemen van hoods is eigenlijk een verfijning van je savegame - je helpt Grove Street meer en meer naar de top -, dus reken maar dat het goed is om te doen. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

het overnemen van Vagos gebieden heeft wel één nadeel: zodra er geen Vagos gebieden meer zijn komt de Tornado niet meer voor in het spel. (met uitzondering van garage's en mods ofc)

Link to comment
Delen op andere websites

Vraag 1: Ik heb net alle gebieden veroverd voor The Grove Street Families. Geldt dat voor de 100% of niet?

Nee, dit is niet verplicht voor de 100%.

Vraag 2: Nu alle gebieden veroverd zijn in vooral het oosten van Los Santos, kan ik nog ergens leden van de Los Santos Vagos en/of de Ballas vinden om bijv. tegen te vechten of foto's te maken? Want soms vind ik het vooral te stil in de gebieden van The Grove Street Families (met uitzondering van het gebied op en rondom het Unity Station waarin Cesar's Varrio Los Aztecas actief is en daarvoor de Vagos, maar de laatstgenoemde gang is daar uitgeschakeld en dus ook dat gebied kwijtgeraakt), alhoewel het voordeel echter is dat ik vooral geen last meer heb van regelmatig schietende Ballas-leden als ik bijv. langs ze ging rijden. :)

Nee, Ballas en Vagos komen buiten missies om niet meer voor in het spel als je alle gebieden hebt verovert.

Vraag 3: Zijn er voor- en nadelen aan het 100% in handen hebben van alle gebieden? Ik weet alleen 2 voordelen: The Grove Street Families zullen je automatisch helpen wanneer je wordt aangevallen door de politie en het is volledig vrij van de Ballas en Los Santos Vagos (vooral de eerstgenoemde gang was vrij irritant!), waardoor je niet meer door hen aangevallen kunt worden.

Diverse auto's die de Ballas en Vagos gebruikten zullen niet meer spawnen, maar dat zijn niet de meest speciale wagens.

Link to comment
Delen op andere websites

Iedereen: Bedankt voor de antwoorden op mijn vragen! :) Maar ik snap nog iets niet: Ik zie regelmatig dat gangleden van de Los Santos Vagos, Ballas en Varrio Los Aztecas elkaar bijna niet vanzelf aanvallen (behalve als er wordt geschoten) en dit geldt ook voor The Grove Street Families met de Vagos en Aztecas in Los Santos. Hoe komt dat? Want de Ballas en The Grove-gangleden vallen namelijk wel regelmatig elkaar aan en dat is iets wat heel normaal is, maar de rest niet. Is er daar een reden voor? (Als Carl wel regelmatig aangevallen wordt door ze (met uitzondering van The Grove Street Families), zal de rest ook elkaar moeten aanvallen.)

Sir Ballas: Dat de Tornado niet verschijnt, is niet erg, vindt ik. ;)

Foreigner97: Klopt. Bijvoorbeeld heb je tijdens het zoeken naar de tags (zoals ik nu doe) lekker geen last meer van ze en wordt je meteen geholpen (mits er gangleden van mij in de buurt rondlopen en 't zien) als je wordt aangevallen door de politie. 8)

Tuurlijk! CJ heeft al veel respect verdiend en die schijn je ook te krijgen als je politie-agenten of militairen vermoord. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is zo gecodeerd, simpelweg. De Ballas en de Grove Street gangsters zijn aartsvijanden, maar de andere gangs "dulden" het bestaan van de rest.

Haha, ik snap het. Bedankt voor de informatie. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...