Jump to content
Joriz

Vandaag en morgen dubbel GTA$ & dubbel RP in GTA Online!


gallery_1_5_92284.jpg

Hoera! Dat is nog is makkelijk geld verdienen. Rockstar Games geeft speciaal vandaag en morgen (tot zondag 06:00 Nederlandse tijd) dubbel GTA$ en dubbel RP op alle jobs en diverse activiteiten in GTA Online. Op deze manier kan je extra geld bij elkaar spelen voor de High Life Update die binnenkort uitkomt! In de High Life Update zitten namelijk allemaal dure voertuigen waaronder de Dewbauchee Massacro en Pegassi Zentorno. De High Life update zal tevens nieuwe appartementen bevatten met totaal nieuw interieur. Aangezien het met de update ook mogelijk is om twee appartementen te bezitten kan je dus op meerdere locaties in de stad Los Santos gaan wonen. Genoeg reden dus om extra geld bij elkaar te sparen! loveit.gif

Op de volgende activiteiten krijg je vandaag en morgen dubbel geld en dubbel RP:

  • Races
  • Deathmatch & Team Deathmatch
  • Capture
  • Last Team Standing
  • Survival
  • Missions
  • Parachuting
  • Gang Attacks
  • Hold Ups (winkels overvallen)
  • Import Export
  • Politie kwijt raken

De High Life Update wordt verwacht binnen enkele weken. Mocht je vandaag en morgen samen met andere Nederlanders extra veel geld bij elkaar willen spelen dan kan je altijd afspreken met GTA-fans op het GTA Online Forum!

Bron: Rockstar Games Newswire

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Nu ik dit weet ben ik van plan dit weekend toch wel zo'n $800.000 te verdienen. De $-tekens verschijnen al in m'n ogen.

Ondertussen heb ik al 1,5 miljoen verdiend vandaag. Nooit geweten dat geld verdienen zo amusant is :D

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Zo ik heb al een miljoenste binnengesleept. Coveted kan eigenlijk veel sneller dan rooftop rumble, en verdient maar 1,5k minder. Ik doe dus constant coveted.

Inderdaad, ik speel vaak een playlist van acht keer met Coveted. Ik heb inmiddels al meer dan één miljoen. :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Als het enige doel van spelers nu nog slechts het maken van geld is dan heb je als game maker in mijn ogen gefaald. Het draait zo te zien al lang niet meer om het plezier. Men wil gewoon de beste zijn. GTAO was leuk voor die eerste paar maanden, maar iedere keer als R* nu met een update komt heb ik zin om er met kak naar te smijten.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Als het enige doel van spelers nu nog slechts het maken van geld is dan heb je als game maker in mijn ogen gefaald. Het draait zo te zien al lang niet meer om het plezier. Men wil gewoon de beste zijn. GTAO was leuk voor die eerste paar maanden, maar iedere keer als R* nu met een update komt heb ik zin om er met kak naar te smijten.

Daar wil ik je zeker gelijk ingeven. Ik heb vandaag een paar keer Rooftop Rumble voor het eerst gedaan. Een paar keer achter elkaar spelen is wel leuk, maar na een tijdje wil je ook weer wat anders.

Het mooie wat ik altijd aan GTA heb gevonden is de vrijheid om te doen en laten binnen de Amerikaanse parodieerde wereld wat je maar wilt en dan wat missies/jobs er tussen door doen.

Geld is voor mij ieder geval niet het belangrijkste. Lol hebben met andere mensen is veel leuker :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Voor mij ook, maar er zijn teveel mensen te gefixeerd op snel geld verdienen. Nu wil ik ook geld verdienen voor de komende upgrades, maar wel op 'm leuke manier. Dat betekend dus veel missies, veel races en veel parachutesprongen, maar vooral heel veel variatie daarin. Daarna zie ik wel wat het oplevert. En hoewel dat minder hard aantikt als continu Rooftop Rumble, Coveted of Pot Shot spelen, mag ik nog steeds niets klagen. Uiteindelijk heb ik ook in zo'n 16 uur tijd 8 ton bij elkaar gespeeld. Oke, dat had ik ook al kunnen hebben na pak 'm beet 20x RR circa (ik gok incl. laadtijd etc zo'n 2 uur), maar ik heb mezelf iig ook nog vermaakt. Na 2x RR vermaak ik me al niet meer, maar verveel ik me juist stierlijk. Dus ... dan maar wat minder geld.

Bewerkt: door FcUtreg4Life

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik zie eerlijk gezegd niet de logica in waarom R* dit soort acties onderneemt en vind dat ze de plank een beetje misslaan! Omdat ze straks nieuwe items (appartementen, garage's e.d) invoeren krijg je nu de gelegenheid om veel geld te verdienen om straks die items te kunnen kopen!!! Schiet mij maar in een ....! Of die items krijgen straks een zodanige prijs wat niet leuk meer is...maar dan nog?

Tevens is het voor de spelers die deze 'actie' dagen niet of nauwelijks kunnen spelen ook niet eerlijk..en dan heb ik het verder niet over het feit dat ze spelers nu hebberig maken en het een beetje afgestompt/ saai is om steeds maar dezelfde missies te doen...

Kortom, Dit soort acties halen in mijn idee de charmes uit het spel...

Bewerkt: door sssjakie

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Sssjakie,

Bij jou is het ook nooit goed he? Bij de vorige update liep je te klagen dat alles zo belachelijk duur was en ze dat alleen maar deden zodat iedereen sharkcards ging kopen. Nu gevenb ze de gelegenheid om dmv missies ed extra cash te verdienen, is het ook niet goed. Wat wil jij nu eigenlijk? :?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Klopt! Het is ook bij R* steeds van het ene uiterste naar het andere???doe voor mij maar gewoon de gulle middenweg.

Ik ben dan ook opnieuw begonnen met de singleplayer en speel minder vaak online.

Maar zo heeft een ieder zijn ding....en gelukkig maar!

Bewerkt: door sssjakie

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...