Jump to content

Assassin's Creed Unity


TekaLoca

Recommended Posts

  • Reacties 125
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • KoningJesper

    26

  • moechy

    18

  • TekaLoca

    9

  • Kaitjee98

    9

Alhoewel ik altijd een Assassins Creed fan ben geweest, vind ik dit toch echt een matige game. Goed, grafisch mooi als het allemaal mooi loopt, maar dat doet het niet echt. Het is een erg onstabiel spel. Alsof men het uit de BETA heeft gerukt en heeft gezegd "jonges, we willen geld zien!". Beetje de matige versie van Mafia 2.

Daarbij komen vele features die je in de vorige Assasins Creeds kreeg niet terug in deze Assasins Creed. Wat dacht je bijvoorbeeld van op dieren rijden en schepen besturen midden in Parijs. Het zijn allemaal van die vrijheden die ik mis in deze Assassins Creed game.

Voor mij is Assassins Creed dan ook waarschijnlijk een game die ik laat liggen en later in een box-editie koop.

Link to comment
Delen op andere websites

Daar heb je wel een punt, zeker gezien de stad erg groot is. Toch vind ik dit eigenlijk de beste die ik tot nu toe heb gespeeld, hier komt de geschiedenis het meeste naar voren. Sowieso de identieke gebouwen vind ik erg mooi gemaakt, bijvoorbeeld de Bastille of Paleis de Versailles. Ook zie je gedeeltelijk de vier perioden van de Revolutie terugkomen en natuurlijk het volk dat steeds meer in opstand komt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben een groot fan van de Assassin's Creed games en heb ze daarom ook allemaal in bezit.

Moet alleen wel zeggen dat Unity ondanks het zich afspeelt in Frankrijk tijdens de Franse Revolutie (duh...) niet mijn favoriete deel is, want die eer is namelijk voor ACreed III

Daarnaast moet ik binnenkort weer eens gaan spelen, want ben gestopt in sequence 06.

Bewerkt: door Noretz
Link to comment
Delen op andere websites

Alhoewel ik altijd een Assassins Creed fan ben geweest, vind ik dit toch echt een matige game. Goed, grafisch mooi als het allemaal mooi loopt, maar dat doet het niet echt. Het is een erg onstabiel spel. Alsof men het uit de BETA heeft gerukt en heeft gezegd "jonges, we willen geld zien!". Beetje de matige versie van Mafia 2.

Daarbij komen vele features die je in de vorige Assasins Creeds kreeg niet terug in deze Assasins Creed. Wat dacht je bijvoorbeeld van op dieren rijden en schepen besturen midden in Parijs. Het zijn allemaal van die vrijheden die ik mis in deze Assassins Creed game.

Voor mij is Assassins Creed dan ook waarschijnlijk een game die ik laat liggen en later in een box-editie koop.

Dit is dan ook terug naar de roots van de serie en het echte AC-gevoel ipv dat hele bootje varen gedoe.

Heb me met AC 3, Iv goed vermaakt maar vind unity een hele sprong voorwaarts ten opzichte van AC 3 en IV.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
  • 1 maand later...
  • 2 weken later...

Ik vind het een super vette game. Maar op een of andere manier heb ik bijna nooit het gevoel dat ik de game echt super graag wil spelen. Dat terwijl ik het wel een super vette game vindt.

dit heb ik dus ook
Link to comment
Delen op andere websites

Dit spel staat nog op mijn verlangen lijstje. Ik vermaak me altijd prima met assassin's Creed.

Ik vind 60 euro alleen een beetje aan de hoge kant En ik ben een beetje bang dat het meer van hetzelfde aan het worden is.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit spel staat nog op mijn verlangen lijstje. Ik vermaak me altijd prima met assassin's Creed.

Ik vind 60 euro alleen een beetje aan de hoge kant En ik ben een beetje bang dat het meer van hetzelfde aan het worden is.

Ik heb 'm hier gehaald voor 45 euro.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Eindelijk klaar met het verhaal. Ik heb me talloze keren geërgerd aan het gevechtssysteem (much rage), die echt veel moeilijker is vergeleken met de vorige delen, maar ik vond het al bij al wel een gaaf spel. Ik koop de volgende AC, maar zeker niet op de releasedag. Wil eerst zien of datzelfde systeem een beetje aangepast is, want...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...