Jump to content

Assassin's Creed Unity


TekaLoca

Recommended Posts

Na een aantal Lets-Play's van Assassins Creed Unity te hebben bekeken, is de game totaal niet slecht op een paar minuscule bugs na.

Heel waarschijnlijk zal ik de game over een half jaartje aanschaffen, mits de game niet duurder is dan 20 euro. Een mooie storyline is ook

een vereiste voordat ik dit deeltje werkelijk ga kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 125
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • KoningJesper

    26

  • moechy

    18

  • TekaLoca

    9

  • Kaitjee98

    9

Eindelijk klaar met het verhaal. Ik heb me talloze keren geërgerd aan het gevechtssysteem (much rage), die echt veel moeilijker is vergeleken met de vorige delen, maar ik vond het al bij al wel een gaaf spel. Ik koop de volgende AC, maar zeker niet op de releasedag. Wil eerst zien of datzelfde systeem een beetje aangepast is, want...

Ik begrijp je probleem. Ik denk dat het bij unity vooral ligt aan de 1e AC op next-gen. Ik vond deze game op de meeste vlakken qua bugs en glitchen amper AC waardig. Verhaal was wat oppervlakkig maar de mogelijkheden daarin tegen wel oneindig. Leuke Side-quests, korte stukjes.

Alleen jammer van die Companion-app dingetjes. Verpesten de game vaak ook wel. Ubisoft gebruikt dat bij meerdere games bijvoorbeeld watch dogs. Je bent bijna verplicht om de app te downloaden en te spelen om alles uit de game te halen wat erin zit. Dat mogen ze van mij wel weglaten. Het Free-runnen tijdens het afdalen vind ik wel een verbetering al verwacht ik dat de besturing van AC: Victory wel vele malen smoother zal zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Geweldig spel! Heb al heel wat plaatjes geschoten van wat stukken Parijs. Grafisch zeer sterk, en zeker iets pittiger dan zijn voorgangers.

Het enige wat ik lees over AC Unity zijn negatieve reviews. De performance is barslecht, zowel op consoles als op PC. Glitches, bugs, audio niet in sync, pop-ins (mensen die zomaar voor je neus verschijnen) en meer van dat.

http://www.metacriti...ins-creed-unity

Wel ik weet dat ik er zelf geen last van heb tot hiertoe. smile3.gif

Ook nergens last van. Men heeft altijd wel iets te zeuren.

And here we are, 7 maanden later. Opgepikt tijdens Steam sale aan de helft van de prijs. Performance nog steeds slecht. Vrijwel constant framedrops. In een missie

waar je een voorraad buskruit opblaast en dan moet ontsnappen doorheen het brandende gebouw

daalde de frame rate volgens mij tot in de enkele getallen, zo slecht was het.

Het verhaal vind ik wel beter dan de vorige delen en is het meer consistent. Vechten is inderdaad wel een stuk moeilijker geworden, zeker in vergelijking met AC3 waar je met Counter oneindig veel vijanden kon verslaan omdat vijanden gewoon in lijn wachten. Niet zo in Unity. De AI valt je in de rug aan terwijl je in gevecht bent met iemand anders, ze steken je neer als je al op de grond ligt en ze trekken veel vaker hun pistool. Het is alsof het spel je straft als je betrapt wordt. Lockpicking is ook onnoemelijk veel moeilijker en doet mij nog het meeste denken aan een slotmachine.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Ik vind het een super vette game. Maar op een of andere manier heb ik bijna nooit het gevoel dat ik de game echt super graag wil spelen. Dat terwijl ik het wel een super vette game vindt.

Dit heb uk dus ook. Snap echt niet waar dat aan ligt

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 years later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...