Jump to content

SA-MP doet het niet!


AnoukPower123

Recommended Posts

Hallo, ik heb een groot probleem!!!!

als ik de normale GTA sa opstart, dan doet het het wel normaal afspelen...

maar als ik dan de gta SA-MP opstart, dan krijg ik steeds wit scherm dat knippert... :(

ik heb gta SA-MP versie: 0.3z

is dat de goeie?

en ook, als ik hem als adminitrator uitvoer, weer wit scherm...

van de gta sa heb ik v.2.00

en ik weet dat je voor SA-MP versie 1.00 moet hebben..

dus ga ik hem patchen.....en als ik dan SA-MP opstart, krijg ik dit:please remove disc from current CD/DVD drive and inser the original disc

in another drive?

ik ben echt radeloos!!!

heb ik de gta wel in de goeie map? ofzo?

volgensmij wel..

mijn disc is ook gewoon goed?

echt alles is goed!

en ook als ik weer de normale gta sa op start krijg ik ook dit; please remove disc from current CD/DVD drive and inser the original disc

in another drive?

kunnen jullie mij aub helpen?

post-139889-0-47583200-1399095021_thumb.png

post-139889-0-44068200-1399095030_thumb.png

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan je adviseren om GTA San Andreas te verwijderen en dan opnieuw te installeren. Nadat je het opnieuw hebt geinstalleerd, kopieer je de game naar een andere folder waardoor er 2 games van GTA San Andreas ontstaan. Nu heb je een San Andreas voor SA-MP(V1.0) en een San Andreas voor Singleplayer (V2.0). Zo heb ik ook 5 jaar gespeeld ;)

TIP: Bewaar alle originele bestanden voordat je iets aanpast voor V1.0 :)

Bewerkt: door ERRWINS
Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan je adviseren om GTA San Andreas te verwijderen en dan opnieuw te installeren. Nadat je het opnieuw hebt geinstalleerd, kopieer je de game naar een andere folder waardoor er 2 games van GTA San Andreas ontstaan. Nu heb je een San Andreas voor SA-MP(V1.0) en een San Andreas voor Singleplayer (V2.0). Zo heb ik ook 5 jaar gespeeld ;)

TIP: Bewaar alle originele bestanden voordat je iets aanpast voor V1.0 :)

ik heb hem al 3x opnieuw geinstalleert, en toch blijft hij zo doen.... wat zou het probleem kunnen zijn? :s
Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt hem ook al gepatched met de patch die op sa-mp.com staat?

ehm ik heb hem nu al geinstalleert en nu ga ik die sa-mp installeren en dan ff patchen momentje kijken wat er gebeurd
Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt hem ook al gepatched met de patch die op sa-mp.com staat?

ehm ik heb hem nu al geinstalleert en nu ga ik die sa-mp installeren en dan ff patchen momentje kijken wat er gebeurd

Op de download pagina van SA-MP staan de recente versies + een thirdparty patch. Die moet je even installeren ;)

Link to comment
Delen op andere websites

ehm, nee nog steeds weer please remove disc from current CD/DVD drive and inser the original disc

in another drive? wat doe ik fout?! zou iemand met mij aub teamvieuwer willen doen dat die gene dan op me pc kijkt. en dingen kan doen? aub

Je hebt hem ook al gepatched met de patch die op sa-mp.com staat?

ehm ik heb hem nu al geinstalleert en nu ga ik die sa-mp installeren en dan ff patchen momentje kijken wat er gebeurd

Op de download pagina van SA-MP staan de recente versies + een thirdparty patch. Die moet je even installeren ;)

hey, zou je met mij aub teamvieuwer willen doen? dat je ff me pc overneemt? want ik weet het echt niet....
Link to comment
Delen op andere websites

SA-MP

De patch

Dit werkt alleen als je de hardcopy hebt van San Andreas, dus niet met die van Steam ;)

ik heb de cd gekocht bij bol.com niks bij steam hoor! maar zou je met mij aub teamvieuwer willen doen? zodat jij op me pc kan kijken? aub

SA-MP

De patch

Dit werkt alleen als je de hardcopy hebt van San Andreas, dus niet met die van Steam ;)

*Sorry, ik ben niet zo'n fan van TeamViewer. Ik heb dan het gevoel dat ik je privacy schendt.

oh dat is niet zo! ik heb haast een privacy op me pc staan ofzo...je mag alles zien hoor :puh: wil je kijken voor me?

>>> Door Big Boss: Gelieve de Bewerken knop te gebruiken als je nog wat aan je vorige bericht wil toevoegen. Om op meerdere berichten tegelijk te reageren kunnen je tevens de Citeren knop gebruiken (i.p.v. Reageren)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...