Jump to content

100.000 RP + $ $ $ + Rank up :-(


tazmania

Recommended Posts

Eerste post op dit forum, maar ik lees al een heel tijdje mee. Ik doe erg graag deathmatches, maar de laatste tijd krijg je bij de deathmatches alleen maar deze crap. Een deathmatch waarbij je alleen een melee wapen hebt, een aantal obstakels moet overwinnen, en vervolgens bij wapens kan, waarmee je de anderen al bij het spawnen kunt afschieten. Zo kom je dus aan de RP en GTA dollars.

Ik vind hier echt niks aan, (je bent vrij kansloos en het verpest je K/D ratio) maar het is wel mateloos populair, kennelijk. De bedenker, ene INickolaI heeft iets van 20 jobs toegevoegd, met als resultaat dat als je een random deathmatch kiest je deze achter elkaar krijgt. Maakt het voor mij machtige GTA online wel een stukje minder leuk, en ik ben benieuwd of Rockstar maatregelen neemt tegen deze flauwe manier van deathmatches.

Of vinden jullie het juist wel een leuke deathmatch?

Link to comment
Delen op andere websites

Met de Creator kan je natuurlijk altijd zelf een betere deathmatch bouwen. Daarnaast kan je met mensen spelen die andere death matches willen spelen. Genoeg mensen op het forum die online willen spelen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan ook nog de r* deathmatches doen toch?

En nee ik zelf vindt dit ook niks. Elke deathmatch die ik join is een melee fight of een schietpartij met zijn alle op 1 vierkante meter... Daarom speel ik liever gewoon de R* jobs.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het ook niet zo geweldig, maar er zijn genoeg mensen die het heel erg leuk vinden dus zal Rockstar hier denk ik niks aan gaan doen. Het idee van de creation mode is ook dat iedereen iets kan maken wat hij/zij zelf leuk vindt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind er ook niets aan. Vind deathmatches ook enkel leuk in teamverband met of tegen mensen die je kent. Last Team Standing vind ik overigens een leukere variant op de deathmatches. Met één leven is het spannender.

Link to comment
Delen op andere websites

Speel toch nooit deathmatch vind het niet zoveel, en dan kun je net zo goed in freemode gaan zitten het is een complete rage om te spawn killen tegenwoordig het is net call of duty daarbij doe ik persoonlijk liever de missies :muur:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een deathmatch gemaakt. Een team deahmatch met een hoge pay out tot wel 20.000. Als je de eerste keer speelt hoger.

Daarnaast is het een grote map (de gehele ghetto) waar je van alles kan gebruiken. Het is real life dus geen onzin dingen als tanks etc.

Prima level voor ieder wat wils en wat zeker anders is dan normale team deathmatch. Grote map!

http://rsg.ms/1nExOxZ

Andere deathmatches vind ik snel omdat het beperkingen meebrengt. Kleine map beperkte wapens!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...