Jump to content

100.000 RP + $ $ $ + Rank up :-(


tazmania

Recommended Posts

ik speel meestal de missies van simeon. de auto's stelen en repo. die leveren ook wel leuk geld op zolang je niet de moeilijkste krijgt.

Jij bent duidelijk nog een laag lvl :puh:. Gewoon op hard spelen ;).

als je een laag lvl bent wilt niet meteen zeggen dat je slecht bent. ik heb toch mensen met een veel hoger lvl verslagen tijdens races.

Link to comment
Delen op andere websites

als je een laag lvl bent wilt niet meteen zeggen dat je slecht bent. ik heb toch mensen met een veel hoger lvl verslagen tijdens races.

Ik zeg toch nergens dat je slecht bent? Ik zeg gwn dat je nog een laag lvl hebt anders zou je die Simeon missies niet meer doen of toch niet vaak meer ;).
Link to comment
Delen op andere websites

als je een laag lvl bent wilt niet meteen zeggen dat je slecht bent. ik heb toch mensen met een veel hoger lvl verslagen tijdens races.

Ik zeg toch nergens dat je slecht bent? Ik zeg gwn dat je nog een laag lvl hebt anders zou je die Simeon missies niet meer doen of toch niet vaak meer ;).

ik ben lvl 15, maar ik speel altijd in solo versie en die andere missies vind ik niks aan dus ja simeon's missies om auto's te jatten of terug te halen vind ik gewoon leuk.

Bewerkt: door coolguynl
Link to comment
Delen op andere websites

als je een laag lvl bent wilt niet meteen zeggen dat je slecht bent. ik heb toch mensen met een veel hoger lvl verslagen tijdens races.

Ik zeg toch nergens dat je slecht bent? Ik zeg gwn dat je nog een laag lvl hebt anders zou je die Simeon missies niet meer doen of toch niet vaak meer ;).

ik ben lvl 15, maar ik speel altijd in solo versie en die andere missies vind ik niks aan dus ja simeon's missies om auto's te jatten of terug te halen vind ik gewoon leuk.

Auto's jatten verdiend ongeveer, maar $9000,- wat ik persoonlijk best laag vind. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

als je een laag lvl bent wilt niet meteen zeggen dat je slecht bent. ik heb toch mensen met een veel hoger lvl verslagen tijdens races.

Ik zeg toch nergens dat je slecht bent? Ik zeg gwn dat je nog een laag lvl hebt anders zou je die Simeon missies niet meer doen of toch niet vaak meer ;).

ik ben lvl 15, maar ik speel altijd in solo versie en die andere missies vind ik niks aan dus ja simeon's missies om auto's te jatten of terug te halen vind ik gewoon leuk.

Auto's jatten verdiend ongeveer, maar $9000,- wat ik persoonlijk best laag vind. :puh:

ja maar jij zal ook al wel wat hogere rank hebben dan lvl 18. trouwen sdie missies van simeon zijn makkelijk en kun je op moeilijk nog simpel halen en dan krijg je regelmatig rond de 15k

Link to comment
Delen op andere websites

Auto's jatten verdiend ongeveer, maar $9000,- wat ik persoonlijk best laag vind. :puh:

ja maar jij zal ook al wel wat hogere rank hebben dan lvl 18. trouwen sdie missies van simeon zijn makkelijk en kun je op moeilijk nog simpel halen en dan krijg je regelmatig rond de 15k

Ik ben rank 65, als ik het goed heb. Maar ik wist niet dat je rank invloed heeft op het bedrag dat je na het afleveren ontvangt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben rank 65, als ik het goed heb. Maar ik wist niet dat je rank invloed heeft op het bedrag dat je na het afleveren ontvangt.

Dat heeft ook geen invloed, enkel de moeilijkheidsgraad en hoe lang je over de missie doet ;). Hoe langer je erover doet hoe meer het je oplevert ;).
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben rank 65, als ik het goed heb. Maar ik wist niet dat je rank invloed heeft op het bedrag dat je na het afleveren ontvangt.

Dat heeft ook geen invloed, enkel de moeilijkheidsgraad en hoe lang je over de missie doet ;). Hoe langer je erover doet hoe meer het je oplevert ;).

Aha, dat is dan ook weer duidelijk. Bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...