Jump to content

Forum Savegame - The ultimate challenge


Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 109
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ERRWINS

    36

  • thebig

    31

  • Foreigner97

    13

  • Pangea

    7

Het lukt me niet om op tijd beneden te komen omdat de rook mijn spel vertraagd.

Hierbij geef ik wel de savegame waarbij je direct de laatste missie kunt spelen, er moesten nog 4 zones gewonnen worden ;)

Bewerkt: door ERRWINS
Link to comment
Delen op andere websites

En bij dezen is deze recordpoging voltooid én geslaagd!



Het vorige record dat nog uit 2006 stamde is zo ongeveer gehalveerd: toen deed men er een kleine twee maanden over, en nu hebben we de storyline voltooid in 27 dagen, 17 uur en 42 minuten!

Deelnemers aan het huidige record:

Crypteq

Dexist

Dutchy3010

ERRWINS

Foreigner97

Narukami

Nyltje

Pangea

PatrickW

Phoenyxar

Sir_Ballas

thebig

Alle deelnemers, gefeliciteerd en bedankt voor jullie deelname. Zo blijkt maar weer dat onze interesse voor relatief oude spellen als GTA San Andreas na al die jaren nog lang niet verdwenen is. :)

We zetten deze savegame door tot de 100%, eens zien hoe snel we dat voor elkaar kunnen krijgen. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Hoewel de challenge voltooid is, gelden de regels in de OP nog wel. Dat wil dus onder andere zeggen dat je nog steeds maar één missie per keer mag/moet doen. Ook mag je pas een nieuwe missie claimen als er iemand anders tussen is geweest én er 3 uur verstreken zijn. Indien er niemand tussen komt, moet je 24 uur wachten totdat je weer een beurt mag claimen.

Het meehelpen aan een omvangrijke taak, zoals Export of het kopen van huizen, is geen punt, mits je - nogmaals - maar één missie per beurt voltooit.

Houd hier dus in het vervolg rekening mee. knipoog.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Hoewel de challenge voltooid is, gelden de regels in de OP nog wel. Dat wil dus onder andere zeggen dat je nog steeds maar één missie per keer mag/moet doen. Ook mag je pas een nieuwe missie claimen als er iemand anders tussen is geweest én er 3 uur verstreken zijn. Indien er niemand tussen komt, moet je 24 uur wachten totdat je weer een beurt mag claimen.

Het meehelpen aan een omvangrijke taak, zoals Export of het kopen van huizen, is geen punt, mits je - nogmaals - maar één missie per beurt voltooit.

Houd hier dus in het vervolg rekening mee. knipoog.gif

Oeps sorry! Ik zal er in het vervolg op letten.
Link to comment
Delen op andere websites

Heel mooi om te zien dat jullie de storyline nu al hebben gehaald! Een nieuw record verdiend wel een biertje voor de deelnemers. Ook mooi om te zien voor de moderators van deze sectie dat ze dit hebben kunnen organiseren. Proost! :bier:

464.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

-Bezig met races(los santos)

Alle Los Santos races gedaan

-1st place op elke race!

Beloning:

60k+ $

Overige:

bike en driving skills omhoog.

Bewerkt: door Dexist
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...